Something new

Let’s go! De start van mijn blog. Ik vind het spannend, maar ook super leuk om mijn eerste stukje te schrijven. Aangezien ik best veel vrije tijd heb, ben ik vaak op het internet te vinden. Vooral social media, fashionsites, en webshops zijn mijn favoriet. Als ik op zoek ben naar een specifiek kledingstuk start ik (net als vast veel anderen) mijn zoektocht bij de webshops. Zo ben ik al een tijdje fan van het merk ‘Shabbies’. Ik vind het prachtige, simpele laarsjes die bijna overal mee te combineren zijn. Aangezien ik al genoeg donkere enkellaarsjes heb, zocht ik nu eigenlijk leuke, lichte (het liefst beige) enkellaarsjes.

10411775_734465776644913_114034314845717842_n

Na een tijdje zoeken kwam ik ze tegen. Prachtige beige Shabbies. Er was alleen een probleem. De prijs.. Shabbies zijn helaas (zeg maar gerust heel ver) boven mijn budget. Eindelijk dé perfecte schoenen gevonden, zijn ze te duur.. Toch ging ik verder met mijn zoektocht en uiteindelijk heb ik ze kunnen scoren in de uitverkoop! Ik ben helemaal verliefd op mijn nieuwe laarsjes. Ze lopen heerlijk en ben echt heel erg blij mee!

See you next time!

Love, Lisanne

large (3)

