Spoiled with presents

Sinterklaas is het land weer uit en ik ben gelukkig lief geweest. Dit jaar hebben wij Sinterklaas met de familie gevierd. We hebben lootjes getrokken voor het bedrag van €15,- euro. We hebben enorm gelachen en een hele gezellige avond gehad. Bier, wijn, hapjes en cadeautjes. Een ideale avond. Ik had mijn oom bij het lootje trekken en vond het lastig om wat leuks te vinden omdat er alleen maar dure dingen op het lijstje stonden. Gelukkig ben ik toch goed geslaagd. Ik heb een peper/zoutmolen, deodorant en sportsokken gekocht. En het belangrijkste: hij was er erg blij mee! Maar wat heb ik zelf gekregen? Mijn vader had mijn lootje en ik heb echt hele leuke spulletjes gekregen!

10173582_740061766085314_211167160262272545_n

Ik heb twee chocoladeletters gekregen (mijn ooms vonden het leuk om voor iedereen nog een extra cadeautje te kopen), een chocoladereep, Rituals Hammam Delight Foam, Rituals La Vie en Rose lipgloss en de schattige Takkie sleutelhanger (het hondje van Jip en Janneke). Deze dingen stonden allemaal op mijn lijstje en ik ben er erg blij mee!

Het is vandaag 7 december. Sinterklaas is het land uit en kerst komt eraan. Dit betekent natuurlijk gezelligheid, lekker eten, bij elkaar zijn en natuurlijk een kerstpakket! Ik werk bij de speelgoedwinkel Intertoys en de drukste tijd is weer achter de rug. Het is altijd een verrassing wat we krijgen als kerstpakket. We hebben wel eens een gewoon kerstpakket gekregen met wijn, nootjes etc. Maar ook wel eens een cadeaubon. Het laatste was ook dit jaar het geval. We kregen een speciale cadeaubon die we bij beperkte winkels konden besteden. Dit betekende dus dat ik mijn eigen kerstpakket kon samenstellen. Dit vond ik erg leuk en het is naar mijn idee goed gelukt.

10850007_740061786085312_8905967838238370408_n

Ik heb er eigenlijk een echt meisjesverzorgingspakket van gemaakt. Ik heb een nieuw merk ontdekt namelijk ‘SkinTreats’. Het is een heel leuk merk met leuke teksten op de verzorgingsproducten. Zo heb ik een scrub gekocht en een lipgloss. Beide ruiken heerlijk zoet en de scrub is echt heel fijn. Ook kon ik wel weer Labello gebruiken. Deze winter vind ik qua make-up de kleur bordeauxrood erg mooi. Daarom heb ik ook een lipgloss van Maybeline uitgezocht in deze kleur. Verder heb ik een nagellakverslaving. En niet zo’n beetje ook. Ik heb in mijn pakket vijf nagellakjes uitgezocht. Drie van het merk Ciaté, één van OPI en één van L’oreal. Die van Ciaté zijn eigenlijk allemaal naturel. Deze lakjes kunnen altijd. De nagellak van OPI is bordeauxrood en vind ik vooral mooi in de winter. Het laatste lakje is van L’oreal en felroze. Meer voor in de zomer. Het laatste uit mijn pakket zijn de nagelstickertjes van ESSIE. Ik heb eigenlijk altijd nagellak op en niet van die stickertjes. Ik was wel benieuwd hoe het werkte en of het wel blijft zitten. Daarom wou ik dit ook maar eens een keer uitproberen. Kortom: ik ben erg verwend met deze cadeautjes en blij met alles wat ik gekregen heb.

Love, Lisanne

large (53)

