Shopping time

Sale sale sale. Bijna alle winkels hebben op dit moment wel uitverkoop. Dus dat betekent: shopping time! Ik heb nog steeds vakantie en dus veel dagen vrij. Eerst reden we best vaak naar Duitsland om nieuwe kleding in te slaan bij de Primark. Dit is nu niet meer nodig omdat we een Primark hebben in Enschede. Wat wel een goede reden is om een dagje naar Duitsland te gaan, is het winkelcentrum Centro in Oberhausen. Dit winkelcentrum heeft meer dan 200 winkels en is echt een paradijs voor de modeliefhebber. Helaas ben ik niet echt geslaagd voor een nieuwe outfit, maar ik ben wel wat hele fijne verzorgingsproducten rijker.

10891807_755586984532792_5374296617100847859_n

Het was ontzettend druk in het winkelcentrum. De Zara leek wel een slagveld en bij Pull & bear stond er bij de kassa een rij van hier tot Tokio. Onlangs de enorme drukte ben ik toch geslaagd. Sinds kort zit er ook een Lush in het winkelcentrum. Alleen als ik er binnen kom en de geur ruik, wil ik de hele winkel al leeg kopen. Helaas hebben wij geen bad thuis, dus vallen de glitterende, prachtig gekleurde bruisballen al af. Dit keer ben ik voor de ‘Ocean Salt Peeling’ gegaan. De peeling ruikt super lekker naar zee en heeft een mooie licht turquoise kleur. Ook heb ik ‘Eau Roma Water’ gekocht. Hier wordt je gezicht fris mee gereinigd.

10888895_755352747889549_3452638908979332865_n

Natuurlijk ben ik ook even binnen geweest bij Kiko. Een geweldige make-up winkel. Erg goede kwaliteit voor een degelijke prijs. En het leukste: ook hier was er sale. Zo heb ik twee mascara’s gekocht en een eyeliner met aan de ene kant een wat dikkere stift en aan de andere kant een dun kwastje zodat er afgewisseld kan worden met de dikte van de lijn. Maar waar ik het meest blij mee ben is de oogschaduw die ik heb gekocht.

10898268_755352647889559_7107809879578825467_n

Alleen om de verpakking en het potje zou ik deze al willen kopen. Ik wil al een tijdje een oogschaduw in crèmevorm in plaats van poeder. De oogschaduw zat in een prachtig gouden doosje. Als je het open maakt zit het kwastje in een kokertje en ligt het potje met oogschaduw er onder. De kleur van de oogschaduw is in de kleur ‘exquisite jasper green’. Het is een groen/bruine kleur met glans er overheen. Deze komt natuurlijk super goed van pas omdat het morgen oudjaarsdag is. Ik ben benieuwd hoe lang de oogschaduw blijft zitten en of het er mooi uit gaat zien. Ik wens iedereen een heel leuk feestje morgen en natuurlijk een gezond en gelukkig nieuw jaar!

Love, Lisanne

1513672_755587004532790_7904769998721356107_n

Geef een reactie

