Review: Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture

De laatste tijd ben ik een grote fan van lipstick. Eerst kocht ik altijd een low budget lipstick. De kleuren zijn erg mooi, maar toch merk ik dat de kwaliteit minder is. De tijd dat je lippen daadwerkelijk de kleur behouden is helaas kort. Daarom besloot ik om voor een keer een lipstick te kopen van Γ©chte kwaliteit. Toen ik de lipstick van Yves Saint Laurent zag staan was ik meteen verkocht. Een prachtig, glanzend, gouden blokje dat luxe uitstraalt. Helaas is dit merk qua prijs ver boven mijn budget. Daarom ben ik even op internet gaan zoeken. Uiteindelijk heb ik deze lipstick kunnen bestellen met 50% korting. Lucky me! Maar is deze lipstick het geld waard?

10915217_763029867121837_5339046022937540899_n-002

Meet my new Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture The Mats lipstick in kleur 207. De lipstick is gehuld in een elegante, luxe goudkleurige huls. Ik heb absoluut geen spijt van mijn aankoop. Sterker nog, ik ben er super blij mee! Ik ben zelfs geneigd om nog meer cosmeticaproducten van dit merk te kopen.

10897121_763039603787530_3754790085580224730_n

De kleur van deze lipstick heb ik zelf uitgezocht en vind ik erg mooi. Ik zocht naar een kleur die wel te zien is, maar niet te erg opvalt en te fel wordt. Dat is zeker gelukt met deze lipstick. De kleur is een combinatie van bordeauxrood met een frambooskleur. Het was even zoeken aangezien deze lipstick in 36 kleuren verkrijgbaar is.

Yves_Saint_Laurent-Lippenmake_up-Rouge_Pur_Couture (1)

Vandaag heb ik de lipstick de hele dag gedragen en ik ben super tevreden over het resultaat. Het is bijna ongelofelijk, maar de lipstick is de hele dag blijven zitten. De tint is misschien heel iets lichter geworden, maar het zit er nog perfect op. En dat terwijl ik gewoon gegeten en gedronken heb.

10933803_764987553592735_6263956374310958666_n

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe aanwinst en ben bang dat er binnenkort meer Yves Saint Laurent cosmetica op mijn kaptafel te vinden zijn. De lipstick heeft een mooie langhoudende kleur, ziet er prachtig uit en is van goede kwaliteit. Kortom: het was het geld meer dan waard.

Wat vind jij van deze lipstick?

Love, Lisanne

e5d0af65c13ad2d159dc128360232163

6 Replies to “Review: Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture”

Geef een reactie

