Meet my new GUESS watch

Ja, het is een rib uit m’n lijf. Maar toen ik dit horloge in de vitrine zag staan wilde ik hem echt heel graag hebben. Ik had zelf eerst zo’n goedkoop nep-merk-horloge. Ik heb er dit jaar nog een gekocht in Turkije voor een tientje. Wat natuurlijk logisch en heel jammer is, is dat dit horloge ontzettend snel lelijk wordt. Ze zien er heel mooi uit, maar helaas verkleurt het horloge na verloop van tijd. Daarom besloot ik een horloge te kopen wat lang meegaat, van goede kwaliteit is en niet verkleurt. 

10387302_764987583592732_7135626560232355928_n

Samen met mijn moeder ging ik op zoek naar een mooi rosé stalen horloge. Ik had al een paar mooie horloges gezien, maar de prijzen waren een stuk minder mooi.. Wat een prijzen! Ik wil best wat meer betalen voor een horloge, maar 200 euro gaat me toch echt iets te ver. En daarbij, dit bedrag is ook niet in mijn portemonnee te vinden. We zijn verschillende juweliers af geweest en kwamen uiteindelijk uit bij V&D.

10599494_764987623592728_2046665642853564280_n

Bij dit warenhuis hadden ze een vitrine speciaal ingericht met sale van het merk GUESS. Ook mijn horloge stond in de vitrine. Toen ik hem zag staan vond ik hem meteen al heel erg mooi en in de kleur rosé was er nog maar een. Maar wat ik zelf het leukste vond aan dit horloge, is dat hij was afgeprijsd van 229,- euro (!) naar 99,- euro. Dat zijn nog eens leuke kortingen.

81+AvGybsQL._UY550_

Ik heb het horloge gepast en was meteen verkocht. Ik zou het horloge omschrijven als een klassiek, maar ook sportief horloge wat gelukkig overal bij matcht. Wat ik ook leuk vind aan dit horloge, is dat hij net iets anders is als andere ‘standaard’ horloges. Dit komt door de textuur op de rand van het klokje.

blog-002

Ik heb in de decembermaand erg veel gewerkt en mooi wat geld verdient. Een deel hiervan heb ik meteen op mijn spaarrekening gezet en een deel heb ik aan mijn nieuwe investering uitgegeven. Ik ben blij met mijn nieuwe aanwinst en ga proberen er zuinig op te zijn. Zo heb ik er nog lange tijd plezier van!

Vind jij mijn GUESS horloge ook mooi?

Love, Lisanne

large (48)n

4 gedachtes over “Meet my new GUESS watch

Geef een reactie

