Review: Victoria’s Secret Body Mist ‘Endless Love’

Sinds een paar weken zijn de Victoria’s Secret Body Mists tijdelijk verkrijgbaar bij Kruidvat en Etos voor leuke prijzen. Toen ik de Etos binnen liep en de mooie flesjes zag staan was ik toch wel benieuwd naar de geuren. Voor mijn verjaardag had ik al een lekkere body mist gekregen namelijk de geur ‘red plum and freesia’. Deze geur is erg lekker maar vooral super zoet. Vandaag heb ik er eentje toegevoegd aan mijn stash en ik ben bang dat er nog meer zullen volgen. Maar voor welke body mist heb ik vandaag gekozen?

10981544_785622571529233_8030360964978556565_n

Mijn voorkeur ging uit naar de geur ‘Endless Love’. Het is echt een hele lekkere geur met honing en jasmijn extracten. Hij is lichtelijk zoet, maar heeft ook iets wat lekker fris is. De geur is subtiel in tegenstelling tot de andere ‘zoetere’ body mists. Wat ik zo fijn vind aan de body mist is dat je makkelijk wat vaker spuit omdat je er geen enorm bedrag aan hebt besteed. De geur blijft natuurlijk niet zo lang hangen als echte parfum, maar toch vind ik dat de geur lang blijft hangen voor een geur op waterbasis.

  11001731_785622451529245_5647409125933710765_n  10330436_785622418195915_4254944079513009403_n

Voor €8,99 bij de Etos ben ik een Victoria’s Secret body mist rijker. De vormen van de flesjes vind ik ook mooi. Elke geur heeft een eigen stijl dat past bij de geur. Mijn flesje Endless Love is lichtblauw met een lila gloed. Alle body mists hebben gouden details. Ik ben heel enthousiast omdat je eigenlijk een lekker parfum hebt (wel op waterbasis) voor een leuke prijs. Ik vind het een aanrader!

Wat vind jij van de Victoria’s Secret Body Mist?

Love, Lisanne

ffdv

4 Replies to “Review: Victoria’s Secret Body Mist ‘Endless Love’”

  1. Deze body mist staan al lang op mijn wishlist! Tot nu ben ik ze alleen nog maar online tegen gekomen en dan vind ik het jammer dat ik de geuren niet kan ruiken. Dat houdt me tegen om te kopen. De actie bij Kruidvat heb ik gemist!

    Liked by 1 persoon

  2. Hoi Lisanne!

    Super fijn, zo’n review! Ik heb alleen geen idee wat Victoria Secret is?! Heb het nog nooit iets in de winkels van dit merk zien liggen.
    Erg handig vond ik trouwens wel dat je de prijs noemde in je review, want meestal lees ik niet meer dan ‘goedkoop’ of ‘in de aanbieding’, nu weet ik tenminste wat ik ga besteden als ik dit product zou kopen!

    Groetjes, Margot

    Like

  3. Super leuke review en handig wanneer je twijfelt om het product te kopen. Het zou mij zeker overhalen om dit product ook te halen. Leuk persoonlijk tintje met de foto’s en de vraag die je aan het eind stelt aan je lezers! X

    Like

Geef een reactie

