FAB. Order

Uitverkoop bij een van mijn favoriete merken. Het merk FAB. vind ik persoonlijk geweldig. Zelf heb ik een portemonnee en een tas van dit merk waar ik al een tijdje zoet mee ben. Heel veel producten zijn op dit moment in de uitverkoop met maar liefst 60% korting! Het enige wat een groot nadeel is van het merk is dat het behoorlijk prijzig is. Toen ik in de webshop bij de uitverkoop aan het kijken was kwam ik wat leuke producten tegen. Maar wat zat er in mijn pakketje?Β 

19430_787141864710637_3638738066309611213_nDe bezorger belde aan en ik kon niet wachten om mijn pakketje uit te pakken. Ik heb twee producten besteld. De ‘Keyholder Charm’ is nu in mijn bezit en de parfum van het merk, namelijk ‘FAB. Fabelle’. Hieronder zijn mijn nieuwe aankopen te bewonderen.

11006469_787141828043974_4262805392940120084_n

Dit is de FAB. Keyholder Charm. Ik heb aan mijn sleutels op dit moment geen leuke sleutelhanger meer dus ik ben vaak eeuwig op zoek naar de sleutels in mijn tas. Daarom werd het tijd voor een leuke sleutelhanger. De sleutelhangers van FAB. vond ik altijd al mooi maar veel te duur. 35 euro voor een sleutelhanger betalen gaat me iets te ver. Maar ik had geluk. Ook veel sleutelhangers waren flink afgeprijsd. Zo ook deze hanger. Hij was zelfs afgeprijsd van 35 euro naar 14 euro! Dit was voor mij een goede deal. Wat ik zo leuk vind aan de sleutelhanger is dat hij redelijk groot is (dus makkelijk te vinden in mijn tas) en de print op de vacht.

11017511_787141928043964_6939374775398303534_n

Dan mijn tweede aankoop. De parfum Fabelle van het merk. De hoofdproducten van FAB. zijn tassen, portemonnees, clutches etc. Maar ze hebben er ook voor gekozen om een eigen geur te verkopen. Ook het geurtje was in de uitverkoop. Ik heb 17,98 betaald in plaats van de originele prijs 44,95 voor 50 ml.Β De inspiratie voor de geur is ontstaan in Parijs in samenwerking met de ontwikkelaar van de Givenchy geur. De frisse, licht zoete geur staat voor de onafhankelijke en krachtige vrouw. Fabelle heeft als basis een honing element wat is uitgebreid met verschillende frisse bloem extracten. Dit maakt Fabelle een verleidelijke geur met een scherp randje. Precies waar het merk voor staat. Het ontwerp voor de fles is tijdloos door de eenvoud. Er zit een zachtroze leren band om het flesje heen. Hier hangt een gouden hartje aan. Het trademark van FAB. Ik twijfelde eerst of ik het moest bestellen, maar ik heb er absoluut geen spijt van. Sterker nog: ik ben echt heel blij met deze bestelling!

Wat vind jij van mijn FAB. aankopen?

Love, Lisanne

948fece11e6581f2e93c57d0a641c9c1

20 gedachtes over “FAB. Order

Geef een reactie

