Spring Wishlist

De maand maart is nog maar net begonnen, maar ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen aanbreekt. De lente. Nu regent het nog, maar straks staan de lammetjes weer in de wei, bloemen beginnen weer te groeien, de vogeltjes fluiten en niet te vergeten: de zon die weer begint te schijnen. Daarom heb ik alvast een wishlist voor de aankomende maanden gemaakt. Kijk je mee?

wishlist-001

Dit is mijn wishlist voor de lente (en ook wel een beetje zomer) van 2015. Je kan bij deze lijst echt wel spreken van ‘wensen’ aangezien de meeste producten niet echt binnen mijn budget passen. Toch vind ik alles heel erg mooi en het is tenslotte een ‘wishlist’ en wensen mag altijd.

wishlist1

Dit zijn de eerste 3 items van mijn wishlist. Als eerst de Cha Cha Tint Blush van het merk Benefit. De blush is mangokleurig en zou moeten zorgen voor kissable lippen en een gezonde blush op de wangen. De prijs is wat minder, namelijk € 33,-. Dan de Brazil Nut Shower Cream van the Bodyshop. Een zeepvrije, rijke, romige douchecrème met verzorgende paranootolie. Ik heb de cream in de winkel geroken. De cream had een heerlijke nootachtige, zoete geur. Deze prijs is beter voor mijn portemonnee, namelijk € 7,-. Ook de Sun Beam Golden Bronze Complexion Highlighter van Benefit staat op mijn lijstje. Vloeibare zonneschijn in een flesje zoals het merk zelf zegt. Helaas is ook dit product een aanslag op mijn portemonnee. € 27,- is de prijs van deze highlighter.

wishlist3Gelukkig staan er ook wat kledingstukken op mijn wishlist. Het leuke Fringe Giletje is van Costes en te koop voor € 59,95. Het lijstje is van de Action en heeft een hele fijne prijs van € 2,29 voor de afmeting 13×18 cm en € 1,79 voor de afmeting 10×15 cm. Ook de Blazer komt van Costes. Wat ik leuk vind aan deze blazer zijn de leren stukken op de mouwen en de gouden ritsjes. Deze blazer is helaas ook geen koopje. € 69,95 is de prijs voor deze Costes musthave.

wishlist2

Dan nog wat verzorgingsproducten. De Kiko Lipbalm heb ik eigenlijk echt nodig op dit moment. Mijn lippen zijn ontzettend droog door o.a. het weer. De lip balm is speciaal voor droge en gestreste lippen en heeft een beschermingsfactor SPF 15 (beschermt tegen de zon). De lipbalm past qua prijs goed in mijn budget. € 5,90 is de prijs van deze Kiko lipbalm. Ook mijn lievelingsparfum staat op mijn wishlist. Daisy eau so fresh van Marc Jacobs. Ik heb de geur al, maar hij is helaas bijna leeg.. Daarom kan ik niet wachten tot ik weer een volle flacon op mijn kamer heb staan. Ik denk dat ik deze maar voor mijn verjaardag ga vragen.. Een flacon van 75 ml kost € 67,-. Als laatste de Yves Saint Laurent lipstick. Ik heb er zelf al een met een frambooskleur, maar ik wil er ook heel graag eentje met een wat donkere, bordeaux, kersen kleur. Helaas zijn deze lipsticks ook very expensive, namelijk € 34,-.

wishlist4Als laatste de schoenen die op mijn lijstje staan. Witte lage Allstars, wie kent ze niet. Ik heb deze al in mijn kast staan maar ik heb er al zo veel mee gelopen dat ze niet meer wit te noemen zijn. Daarom wil ik heel graag een nieuw echt wit paar. Deze allstars kosten € 69,95. Dan het allerlaatste product (finally, er kwam bijna geen einde aan deze lijst..) de Maruti Sandaaltjes. Ik heb afgelopen week sneakers gekocht van dit merk waar ik heel blij mee ben! Ook de sandaaltjes vind ik heel erg leuk. Ze kosten € 59,95.

Dit waren alle items van mijn wishlist. Onlangs dat bijna alle items een rib uit m’n lijf zijn, wil ik ze toch wel heel graag hebben. Daarom moet ik voor veel items nog even sparen of wachten totdat ik weer jarig ben (helaas is dit pas in augustus). Tot die tijd blijf ik nog even wegdromen bij deze wensen.

Wat staat er op jouw wishlist?

Love, Lisanne

largess

21 gedachtes over “Spring Wishlist

Geef een reactie

