Liebster Award

Ja, ook ik ben genomineerd voor de Liebster Award. Vier keer maar liefst! De Liebster Award is een virtuele award voor beginnende bloggers om de persoon achter de blog beter te leren kennen. Ik ben genomineerd door Melissa, Randa, Amanda en Laura. Super bedankt voor jullie nominatie! Ik heb het gevoel dat iedereen inmiddels is genomineerd, maar ik vind het erg leuk om wat vragen te beantwoorden zodat jullie mij wat beter leren kennen. 

the-liebster-award

Wat vragen beantwoorden vind ik leuk, maar 44 vragen was me toch iets te veel van het goede. Daarom heb ik bij iedereen de 5 leukste vragen uitgezocht om te beantwoorden. Omdat ik net al zei dat ik het gevoel heb dat iedereen genomineerd is voor de Liebster Award, vind ik het heel lastig om nog weer 11 andere bloggers te nomineren. Daarom heb ik ervoor gekozen om alleen de vragen te beantwoorden. Hopelijk vinden jullie dit niet erg. Hieronder staan alle vragen met antwoorden. Have fun reading!

1. Waarom ben je begonnen met bloggen? Eigenlijk uit verveling. Ik heb veel vrije tijd bij mijn opleiding. Toen ik wat andere blogs zag, leek het mij ook wel heel erg leuk om reviews en andere artikelen te schrijven!
2. Wat is je lievelingsfilm? Grazy, Stupid Love. Romantische komedie en echt een super leuke film met goede (en knappe) acteurs.
3. Wat is je favoriete quote? No mistakes, only lessons. Je leert van alle fouten en jouw beslissingen maken tot wie je uiteindelijk bent.
4. Ben jij een dromer of een doener? Beide denk ik. Af en toe ben ik aan het wegdromen, maar ik ben wel echt een doener en geen denker. Beetje lastig om uit te leggen vind ik!
5. Waar zie jij jezelf over 10 jaar? Pff moeilijke vraag! Ik hoop dat ik over 10 jaar geslaagd ben voor mijn huidige opleiding, getrouwd ben met een leuke, knappe man en misschien wel een lief kindje heb. Verder hoop ik dat ik nog steeds leuke dingen doe met vriendinnen, een leuke, goede baan heb en nog steeds gezond ben.

Crazy, Stupid, Love

6. Draag je liever hakken of sneakers? Sneakers! Hakken vind ik met uitgaan, terrassen en gala’s heel mooi maar daar houd het ook wel mee op. Sneakers lopen gewoon veel beter. Ik draag wel veel laarsjes met een platte hak, maar echte killer-heels bijna nooit.
7. Wie is jouw favoriete blogger? Vera Camilla. Ze schrijft heel fijn en heeft altijd prachtige foto’s op haar blog.
8. Waar wil jij nog naartoe op vakantie? Ik wil heel graag nog heel veel landen bezoeken. Echt vakantie vieren zou ik op een mooi eiland willen doen. Ibiza of Santorini bijvoorbeeld.
9. Wat staat er op jouw bucketlist? Heel erg veel reizen en verder weet ik zo geen shocking dingen haha.
10. Aan welke foto heb je goede herinneringen? (graag ook de foto erbij plaatsen!) Haha, er zijn heel veel foto’s waar ik goede herinneringen aan heb. Maar als ik mijn Terschelling foto’s bekijk lig ik altijd in een deuk. Mijn vakantie op Terschelling was toch wel een hoogtepuntje. Wat heb ik het hier leuk gehad op mijn eerste vakantie met vriendinnen!

DSC02592

11. Wat is je favoriete stad in Nederland? Lastig! Elke stad heeft wel iets bijzonders of leuks. Zelf woon ik in Enschede waar je eigenlijk wel alles hebt. Bioscoop, heel veel winkels, zwembaden etc. Als ik echt een dagje ga shoppen ga ik graag naar Amsterdam of Utrecht.
12. Over welk onderwerp blog je het liefst? Toch wel beauty denk ik. Hier kan ik altijd veel over vertellen en mooie foto’s bij maken.
13. Waar kijk je momenteel erg naar uit? ZOMER. Ik heb ontzettend veel zin in de zomer! Terrassen, zon, vakantie, recreatiewerk, festivals, feestjes en zo kan ik nog wel even verder gaan.
14. Wat is je favoriete gezelschapsspel? 30 seconds. Echt een aanrader, hilarisch spel en ik ben vaak iets te fanatiek haha.
15. Lees je liever een boek of kijk je liever de boekverfilming? Verfilming. Ik hou echt van films en op een of andere manier heb ik gewoon niks met boeken..

largex

16. Fashion of beauty? Beide. Hier kan ik echt niet tussen kiezen. Ik ben gek op mode maar op mijn blog schrijf ik toch meer over beauty.
17. Heb je huisdieren? Ja een wit met bruin konijntje, Pluk.
18. Heb je broers of zussen? Ik heb een zusje van 16, Merle.
19. Ochtend of avond mens? Avondmens, hier is geen twijfel over mogelijk.
20. Ben je ergens aan verslaafd? Ik ben shopverslaafd. En niet zo’n beetje ook. Schoenen, tassen, kleding, make-up, als ik even de stad in ben geweest kom ik altijd wel met iets nieuws in huis!

large (3)

Zo. Dat waren de 20 vragen. Ik vond het jammer dat ik wat vragen moest schrappen, maar anders werd het wel heel erg veel.. Nogmaals bedankt voor de nominaties!

Heb jij nog een vraag voor mij?

Love, Lisanne

ccd

12 Replies to “Liebster Award”

Geef een reactie

