Druk druk druk!

Afgelopen week en aankomende weken ben ik super druk! Daarom ben ik helaas wat minder op mijn blog te vinden.. Dit vind ik natuurlijk heel erg jammer, maar ik zal proberen om zo snel mogelijk weer up to date te zijn! Daarom vertel ik vandaag even in een kort berichtje wat er allemaal speelt en waar ik op dit moment zo druk mee ben.

largexasAllereerst wil ik even melden dat ik heel blij ben met alle volgers! Ik krijg er steeds meer, zowel op WordPress als Bloglovin. Ik wilde laatst een post schrijven over 50 followers op Bloglovin en WordPress, maar op Bloglovin zit ik inmiddels al over de 70! Super leuk en dankjulliewel!

f5fca1616c5e92fe3725727598ffb0e8

Aankomende donderdag wordt in Enschede de winkel Costes geopend. Super leuk natuurlijk, maar wij als personeel zijn er behoorlijk druk mee om alles klaar te maken. Omdat ik weinig uren school heb, ben ik veel bij Costes te vinden. Zo ben ik bijvoorbeeld aankomende donderdag bij de opening en vrijdag en zaterdag aan het werk. Het ziet er al echt heel mooi uit en ik denk dat het aankomende weken erg druk zal worden!

2d043d37398c15bac2d0f73c5916ff3b

Op mijn nieuwe werk heb ik het dus lekker druk, maar ook school heeft op dit moment een heel druk, chaotisch kwartiel. Ontzettend veel opdrachten, projecten en van alles wat door elkaar loopt. Daarom ben ik daar ook druk mee bezig en hou ik helaas niet echt tijd meer over voor andere leuke dingen bijvoorbeeld mijn blog.

large

Zo, nu weten jullie in ieder geval waarom ik een stuk minder van me laat horen op mijn blog en wat er allemaal speelt. Ik probeer zo rustig mogelijk te blijven (voor zover ik dat kan), alles duidelijk te plannen en niet te stressen. Ik hoop snel weer leuke posts te plaatsen!

Zijn jullie ook zo druk?

Love, Lisanne

largegty

26 Replies to “Druk druk druk!”

  1. Gefeliciteerd met je 70 volgers 🙂
    Het is inderdaad een drukke tijd. Ik zit dit jaar in mijn examenjaar, dus ik kom (helaas) ook niet echt toe aan vrije tijd. Zit jij ook in je examenjaar?
    Ik volg je blog nu, want ik vind dat je leuk schrijft 🙂
    Liefs ♥

    Like

Geef een reactie

