My First NIKKIE Item

Na lang, lang twijfelen toch maar besloten om het te doen. Mijn eerste shirtje van het merk NIKKIE van Nikkie Plessen bestellen. Ik vind de kleding van het merk echt super mooi, maar de prijzen zijn me helaas echt wat te hoog. Ik wilde heel graag het ‘A-Lister’ T-shirtje van de huidige collectie maar €64,95 voor een T-shirtje is voor mij echt iets te veel. Toch heb ik iets anders gevonden. Kijk je mee?

Schermafbeelding 2015-04-14 om 11.45.56.png

Ik ben vorige week naar de Ladiesnight van de film ‘De Ontsnapping’ bij ons in de bioscoop geweest. Bij deze Ladiesnight krijg je aan het einde van de film ook altijd een goodiebag. Deze goodiebag was niet zo speciaal, maar er zaten wel wat kortingsbonnen in. Zo ook een kraskaartje van de website winkelstraat.nl. Even krassen en mijn ‘prijs’ was €10,- euro korting op mijn volgende aankoop. Dit is natuurlijk best een leuk bedrag. Daarom ging ik meteen maar even een kijkje nemen op de site. 1033730-off_white_0 Op winkelstraat.nl zijn eigenlijk allemaal merken te vinden van verschillende boetieks. Allemaal best prijzig dus. Toch bleef ik even kijken omdat ik al een tijdje iets van het merk NIKKIE wil aanschaffen. Er zijn een paar T-shirtjes van de collecties die ik wel heel graag zou willen hebben. Het A-Lister shirtje van de huidige collectie, maar ook het ‘dream baby dream’ shirtje van de vorige collectie. Het A-Lister shirtje is er in drie kleuren: roze, zwart en wit en kost dus €64,95 euro. Zelfs met een korting van €10,- euro vind ik dit eigenlijk nog best heel veel geld (helemaal als ik kijk naar mijn budget).

1908200_817905098300980_4365852668051080031_n-002

Het ‘dream baby dream’ shirtje daarentegen is iets goedkoper, namelijk €49,95. Hier ging dan natuurlijk ook nog die €10,- euro korting vanaf. Oké, ik ga het gewoon doen is wat ik dacht. Ik koop eigenlijk nooit echt merkkleding en ik heb veel gewerkt dus het mocht ook wel een keer vond ik. Ik hoefde ook geen verzendkosten te betalen, dus dat scheelde ook weer. Het shirtje is er in het zwart en in het wit. Voor zover ik weet is de zwarte overal al uitverkocht, maar de witte gelukkig niet! En aangezien het mooier weer wordt vind ik wit toch wat leuker voor in de zomer.

13786_817905001634323_8242272791215492041_n-001

Het was best even veel geld, maar ik vind het shirtje echt heel erg leuk en het is toch leuk om af en toe eens iets aan te schaffen (als dat natuurlijk kan) wat van een wat duurder merk is.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe T-shirtje?

Love, Lisanne

largexxxx

21 Replies to “My First NIKKIE Item”

  1. Ik vind NIKKIE ook een leuk merk maar inderdaad ook vaak wat boven mijn budget. Met korting wordt het toch een stuk aantrekkelijker haha. Leuk shirtje heb je gekocht 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

