New in: Zara Kaki Jumpsuit

Afgelopen vrijdag was het natuurlijk echt heerlijk weer! Daarom besloot ik om donderdag even de stad in te gaan. Een reden om mijn zomergarderobe aan te vullen. Toen ik even langs de Zara ging liep ik tegen deze leuke jumpsuit aan. Persoonlijk ben ik echt fan van jumpsuits omdat je bijvoorbeeld niet de hele tijd op hoeft te letten of alles nog wel goed zit (bij een jurkje ben ik dit altijd aan het doen). Β Kijk je mee?

oorbellen

De jumpsuit is verkrijgbaar in twee kleuren. In het koraal (behoorlijk fel, tegen het rood aan) en dus in de kleur kaki (olijfgroen). Op de foto lijkt de rug van de jumpsuit heel erg open, maar het handige aan deze jumpsuit is, dat je zelf bepaalt hoeveel ‘rug’ je ziet. Je kunt namelijk bij je nek de koortjes strak knopen (zo zie je bijna niks van je rug), of wat losser (dan is de rug erg bloot).

0605027505_6_1_1

Ik vind het wel heel leuk dat het een ‘open’ rug is, want hierdoor wordt de jumpsuit wat unieker. Anders is het zo basic. In de taille Β van de jumpsuit zit elastiek met als afsluiting een strik. Je kan zelf bepalen hoe strak je de jumpsuit wilt hebben.

0605027505_2_5_1

De koortjes aan de achterkant hebben gouden kraaltjes om de jumpsuit nog iets extra’s te geven. De samenstelling bestaat uit 97% polyester en 3% elastaan. Ook vond ik de prijs reuze meevallen. Ik betaalde €29,99 euro voor deze jumpsuit.

11393176_847513122006844_3138614766250087649_n

Dit hele weekend is het ‘Food Truck Festival Trek’ bij ons in Enschede. De naam zegt het al: een festival met allemaal auto’s en vrachtwagentjes met eten. Een leuk, klein, vrolijk festival. Afgelopen vrijdag ben ik er samen met mijn zusje heen geweest. Deze tropische dag samen met het festival was een perfecte combinatie om mijn nieuwe jumpsuit te dragen. Ik ben heel blij met mijn nieuwe kledingstuk want je kunt er heel veel kanten mee op. Voor een festival is het zeker een leuke outfit met bijvoorbeeld leuke sandaaltjes, maar met hakken maak je hem wat chiquer voor bijvoorbeeld een avondje uit.

Wat vind jij van deze jumpsuit?

Love, Lisanne

largexdc

11 gedachtes over “New in: Zara Kaki Jumpsuit

Geef een reactie

