20 Pretty Desktop Wallpapers

Vandaag heb ik 20 super leuke, vrolijke en zomerse achtergronden voor je. Ik was even aan het kijken op Pinterest en zag verschillende achtergronden voorbij komen die ik graag met jullie wil delen. Er zit van alles bij. Flamingo’s, ananassen, maar ook leuke patronen. De leukste achtergronden heb ik uitgekozen en een mooie selectie gemaakt. Ik weet zeker dat ook jij een leuke nieuwe achtergrond zal vinden!Β 

Schermafbeelding 2015-06-21 om 16.22.44Zoals ik net al zei is er een ruime keus. Er zitten trends van nu tussen zoals fruit, flamingo’s, quotes en veel leuke patronen. Maar er zijn ook bloemen, planten en stipjes te vinden. De keuze is reuze!

ananas-rain2

pinkflowers

SummerisDelicious2_Wallpaper_by_JulieSongInk

DKroll_flamingos_01

kendradandydesktop3white

taupe-abstract

CoralFlowers

desktop_stay-wild

Final_DYT_Summer-Love_Fruit

StartSomewhere_Desktop

watermelon

3

desktop_florals

figs

Photo-Apr-12-1-28-07-PM

01-Gold-Confetti

kendradandydesktop6

Summer-Guava-II-Katherine-Jury

02-Dalmation

Hustle

Dat waren ze alle 20. Hopelijk kan ook jij je laptop of macbook opfleuren met een vrolijke, nieuwe achtergrond! Zit jouw perfecte achtergrond er niet tussen? Neem dan een kijkje op designlovefest.com. Daar komen al deze achtergronden ook vandaan en misschien vind je wat anders leuks!

Zoek je een leuke, nieuwe achtergrond voor je telefoon? Een tijdje geleden heb ik 20 leuke phone wallpapers uitgezocht. Deze vind je hier: 20 prettyΒ phone wallpapers.

Wat vind jij van deze achtergronden?

Love, Lisanne

3e0c5034677e115cd910cf5108a333d2

24 gedachtes over “20 Pretty Desktop Wallpapers

Geef een reactie

