New in: H&M Bikini

Het gebeurt niet vaak dat ik iets zo mooi vind. Een paar weken terug zag ik deze prachtige bikini op de webshop van H&M. Ik wilde heel graag deze zomer een look a like Triangl Bikini. Helaas zijn de echte bikini’s van dit merk niet voor mijn portemonnee weggelegd. Daarom wil ik jullie graag mijn nieuwe aanwinst laten zien.

11181207_860445720713584_1468956126024628309_n-001
Het is de komende tijd super lekker weer, dus ik kan hem al mooi aan doen. Ik vind de bikini echt heel erg mooi en onlangs dat het topje niet echt een dikke vulling heeft zit hij heel erg mooi. Het broekje heeft openingen aan de zijkant waardoor je huid zeg maar te zien is.

Schermafbeelding 2015-06-30 om 11.01.39

Het bikinitopje is gevoerd en heeft brede, verstelbare schouderbanden. De cups zijn bekleed met mesh en hebben een uitneembare vulling en een metalen clipsluiting achter. Samenstelling bestaat uit 87% polyamide en 13% elastaan.

Schermafbeelding 2015-06-30 om 11.05.49

Het broekje voelt echt aan als van die wetsuit stof. Net als de Triangl bikini’s. Ik vind dit heel erg fijn. Het bikinibroekje is geheel gevoerd en heeft biesjes. De kleur van de bikini zou ik omschrijven als Turkoois, maar neigt wel meer naar azuurblauw. Het broekje heeft een samenstelling van 72% polyester en 28% elastaan.

11542085_860445794046910_4710134147610472739_n-001

Ik ben super blij met deze bikini. Wat ik ook heel handig vind is dat het broekje en topje los verkrijgbaar zijn. Zo kan je zelf de maten kiezen. Echt veel handiger vind ik persoonlijk. Het broekje is te koop voor €9,99 en het topje voor €14,99.

Wat vind jij van mijn nieuwe bikini?

Love, Lisanne

7f48f5b79c8a3a76ac7407a2ef848a9c

18 Replies to “New in: H&M Bikini”

  1. Wat een geweldige bikini, zeker voor die prijs! Triangl is inderdaad sΓΊperduur en je moet het nog eens online bestellen ook. Dan ga ik zelf ook liever gewoon langs de H&M! πŸ˜€

    Liked by 1 persoon

  2. Je hebt een erg mooie uitgezocht! Jammer dat ik echt geen driehoek bikinihesjes meer moet nemen :/ Mijn borsten puilen er altijd aan alle kanten uit, dus moet maar andere bikini’s gaan kopen, zonder driehoeken xD Hopelijk heb je er veel plezier van! Xoxo

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

