My first MAC lipstick: Girl About Town

Eindelijk kan ik ook zeggen dat ik een MAC lipstick in mijn bezit heb. Al weken zie ik de lipsticks op alle blogs voorbij komen met alleen maar positieve reacties. Toen ik op het vliegveld van Cyprus kwam om weer te vertrekken richting Nederland, kwam ik een walhalla aan make-up tegen in een prachtige winkel. Echt alle merken die ik me maar kan bedenken waren er te vinden. Toen besloot ik om dan toch echt mijn eerste MAC lipstick aan te schaffen.

thumb_IMG_3073_1024

Zoals ik al vertelde had de shop op het vliegveld echt alle merken make-up te koop. Ik wist niet waar ik moest beginnen. Zo veel merken, schappen en soorten. Er waren ook hele mooie sets te koop, maar om nou in 1 keer 70 euro uit te geven voor 3 lipsticks in een doosje vind ik wel erg te gek.

thumb_IMG_3068_1024

Toen ik een stukje verder liep kwam ik het merk tegen waar ik al een tijdje een lipstick van wil kopen: MAC. Toen ik keek bij de schappen wist ik opnieuw weer niet waar ik moest beginnen. Ik denk dat ik wel 30 verschillende kleuren lipsticks zag staan.

thumb_IMG_3075_1024

Ik wist al wel dat ik een roze, wat donkerder de kleur wilde hebben. Als ik een dure lipstick koop wil ik ook wel graag dat de kleur goed te zien is op mijn lippen.

thumb_IMG_3071_1024

Daarom koos ik voor de kleur ‘Girl About Town’. Het is een redelijk felle, roze, fuchsia-kleurige lipstick. De kleur valt wel op, maa ik vind hem zeker niet te fel.

thumb_IMG_3079_1024

Hier is de swatch te zien van de lipstick. Ik vind de lipstick van MAC heel erg fijn smeren en hij ruikt naar mijn idee zelfs lekker.

thumb_IMG_3087_1024

Het fijnste van deze lipstick vind ik dat hij mooi en lang blijft zitten. Omdat ik mijn MAC lipstick kocht op het vliegveld betaalde ik een euro minder dan de reguliere prijs. Ik vind 18 euro voor een lipstick eigenlijk nog steeds belachelijk veel geld, maar je hebt zeker betere kwaliteit.

Heb jij al een MAC lipstick?

Love, Lisanne

largevv

22 Replies to “My first MAC lipstick: Girl About Town”

Geef een reactie

