It’s my birthday!

Na 3 weken recreatiewerk te hebben gedaan ben ik weer terug in huis. Gisteravond ben ik terug gekomen en vandaag vier ik mijn 21e verjaardag! Overdag komt er familie en tegen de avond komen er vrienden en vriendinnen om vervolgens nog even wat dansjes te doen in de stad. Nu ik weer terug ben kan ik ook weer wat meer tijd besteden aan mijn blog wat natuurlijk heel erg fijn is!

black & white

Omdat ik weer terug ben kan ik alvast een voorproefje geven van wat er allemaal komen gaat. Binnenkort zullen er verschillende leuke posts verschijnen op mijn blog. Zo komt er bijvoorbeeld een post over mijn verjaardagscadeautjes, de photo diary van augustus komt online waarin ook alle foto’s van mijn recreatiewerk te zien zullen zijn. En wat ik zelf ook heel erg leuk vind: er komt een eerste give-away-win actie aan so stay tuned!

Ik ga nog even verder met taart eten, drankjes drinken en cadeautjes uitpakken. See you soon!

Love, Lisanne

6943

8 gedachtes over “It’s my birthday!

Geef een reactie

