Hooray! WINACTIE/GIVE-AWAY

Hoera! Ik heb een nieuwe mijlpaal bereikt! Op Bloglovin heb ik inmiddels 300 followers en op Instagram heb ik er 100. Instagram heb ik nog niet zo heel lang met mijn blog, dus het is erg leuk om te zien dat dit zo snel gaat. Aangezien ik afgelopen zaterdag jarig ben geweest en dus deze (toch wel) mijlpaal heb bereikt met mijn followers vond ik het tijd voor mijn eerste winactie t.w.v. €35,- euro!

winactieDit zijn de spulletjes die ik heb uitgezocht voor mijn eerste give-away. Het hele pakket heeft een waarde van €35,- euro! Er zit wat bij van de Primark, Etos, webshop Alice & Jo en HEMA. Hieronder is duidelijk de inhoud te zien van het pakketje.

11889620_889691657788990_5729367805785464490_n-002

11923196_890097417748414_5823537987451361895_n

Naamloos-003

winactie-001

11260570_889691577788998_3506476839656942620_n-001

11947426_890097511081738_2597483350684110879_n-001

In het pakketje zijn de volgende spulletjes te vinden:

  • Clutch/toilettasje van Primark t.w.v. €4,-
  • Armcandy van Primark t.w.v. €2,-
  • Key Caps voor om je sleutels van HEMA t.w.v. €2,-
  • Handcreme van HEMA t.w.v. €2,-
  • L’Oreal oogshaduwpotlood zilver van Etos t.w.v. €10,-
  • L’Oreal oogschaduwpotlood brons van Etos t.w.v. €10,-
  • Eos Lip Balm van webshop Alice & Jo t.w.v. €4,99

Wat moet je doen om te winnen?

  • Volg mij op Bloglovin en like/save dit bericht
  • Volg mij op Instagram en like de foto
  • Graag hieronder een reactie waarom jij deze give-away wilt winnen, welke stappen je hebt gevolgd en vergeet niet je e-mailadres erbij te zetten!

Meer kans maken? Deel mijn foto op Instagram en tag @glamtheday

Deze actie loopt tot woensdag 10 september en is geldig voor België en Nederland. Die woensdag zal de winnares een mailtje in haar mailbox ontvangen. Als er binnen 3 dagen niet gereageerd wordt zal er een nieuwe winnares worden gekozen. Heel veel succes!

Love, Lisanne

3f401ec9f0649fa6845596e8d7f2ec26

25 Replies to “Hooray! WINACTIE/GIVE-AWAY”

  1. Uiteraard wil ik dit leuke setje winnen. Ik volg je inmiddels op bloglovin en heb het bericht gesaved. Op instagram volgde ik je natuurlijk al lang… :p En daar ook de foto geliked. En waarom ik het setje wil winnen, omdat ik gewoon verliefd ben op dat soort leuke pakketjes… 😉

    Liked by 1 persoon

  2. Super leuk! Allereerst gefeliciteerd met het behalen van 300 volgers! Ik doe graag mee aan je winactie. Ik volgende je al op bloglovin maar nu dus ook op insta! Ik zou het graag willen winnen omdat ik die sleutelkapjes zo enorm cute vind! Past mooi bij de sleutel van ons nieuwe huis 😀

    Liked by 1 persoon

  3. Wat een leuk pakketje zeg en wat een toffe blog heb je zeg! Oh ik ben echt dol op je blog en je schrijft ook zo enorm leuk. Ik lees je artikelen met alle liefden. Helaas kon ik op bloglovin niet je berichtje vinden maar ik volg je wel natuurlijk. Ook volg ik je op insta en je plaatst wel echt toffe dingen daar. Je verdiend veel meer volgers hoor! Helaas doe ik niet aan delen omdat ik graag een mooie feed heb, klinkt misschien raar maar ik heb veel internationale volgers dus het spijt me heel erg. Je blog is gewoon echt te gek! En wow EOS ik zou dat zo graag willen winnen. Ik mag het nooit bestellen van mijn ouders, ze vertouwen het soms niet haha. Daarom zou het zo gaaf zijn als ik win. En och al die andere spullen, mijn ogen veranderen in hartjes volgens mij. Wat leuk zeg en je smaak is ook zo goed en de foto’s zijn uiteraard prachtig. Liefs Sanne

    Liked by 1 persoon

    1. Wauw wat een lieve reactie zeg! En wat een lieve complimenten. Erg leuk dat je zo enthousiast bent over mijn blog. Hierboven bij de andere reacties staat een link naar het berichtje op Bloglovin zodat je de winactie kan saven. Veel succes ☺️

      Like

Geef een reactie

