6 Lovely Printables

De laatste tijd heb ik er wat meer moeite mee om wat leuks te verzinnen voor op mijn blog. Ik weet niet helemaal waar aan het ligt, maar ik probeer mezelf te vertellen dat het natuurlijk wel leuk moet blijven en geen vervelende verplichting. Gelukkig zijn er genoeg onderwerpen waarover je kunt bloggen zonder dat je bijvoorbeeld geld hoeft uit te geven voor een nieuw product. Daarom vandaag 6 leuke afbeeldingen die je in lijstjes kunt doen om je kamer wat op te fleuren!

printable1

Zoals ik al zei probeer ik inspiratie te vinden voor nieuwe, leuke blogposts. De ene keer gaat het gewoon wat makkelijker dan de andere keer. Gelukkig kan ik je alvast vertellen dat ik al wel iets leuks voor volgende week in gedachten heb, so stay tuned! Dan de printables van vandaag. Ik heb een tijdje gezocht op o.a. Pinterest en uiteindelijk kwam ik uit bij 6 leuke (van goede kwaliteit) printables om in een lijstje te doen. Vind je de printable leuk? Klik dan op de afbeelding en sla hem op. Vervolgens kan je de afbeelding printen en in een leuk lijstje zetten. Binnenkort ga ik op mijn kamer een nieuw plankje maken waar ik ook fotolijstjes neer kan zetten met printables!

printable-001

Printable 1: ‘Make today so awesome yesterday gets jealous’

printable-003Printable 2: Pineapple

4f18bfe4011441ebc1414dd7b0274f20Printable 3: ‘i love you to the moon and back’

062e49260747d0916474d973353ec89c-001Printable 4: ‘you are loved’

4763324fcf8a91f00fc93dd1362bf8ef-001Printable 5: ‘do what you love’

fc38f094827501e6fd3875a88f76167f-001

Printable 6: ‘life is for deep kisses’

Wat vind jij van deze printables & wat zie/lees jij graag op mijn blog?

Love, Lisanne

printable-001

15 gedachtes over “6 Lovely Printables

Geef een reactie

