Shoplog: IKEA

Afgelopen dinsdag ben ik naar IKEA geweest en ik zeg alvast meteen: dit doe ik niet zo vaak. Ik vind het best leuk om naar IKEA te gaan hoor, maar 1 of 2 keer per jaar is voor mij genoeg. Al een tijdje komt onze zolder steeds voller te staan met dozen. Dit komt omdat ik bezig ben met mijn uitzet. Als ik een keer wat geld ‘over’ heb in de maand probeer ik weer wat te halen. En aangezien ik dus niet zo vaak naar IKEA ga, besluit ik ook om maar meteen te kopen wat ik graag wilde hebben en verder niet te twijfelen. Kijk je mee?

12006313_901203553304467_1649140698741631895_n-001Ik heb natuurlijk wel wat voor mijn uitzet gehaald, maar ik heb ook dingen gekocht die ik gewoon nu op mijn kamer kan gebruiken.

Schermafbeelding 2015-09-15 om 19.13.33

Als eerste de ‘VISNIONAR’ cadeauversiering. Voor mijn verjaardag heb ik een hele mooie stolp gekregen. Met zo’n stolp kan je natuurlijk ontzettend leuke dingen doen. Ik besloot om o.a. deze ‘honeycomb balls’ (zo heten ze) erin te doen. Je kunt ze namelijk helemaal oprollen tot een balletje. Ik gebruik ze dus niet helemaal waarvoor ze bedoelt zijn, want eigenlijk kun je ze dus ook leuk op een cadeautje plakken. Er zitten er 6 in een verpakking en daar betaal je €2,99 voor.

Schermafbeelding 2015-09-15 om 19.14.01

Dan de ‘DINERA’ borden set. Al een tijdje wilde ik een borden set aanschaffen voor mijn uitzet, maar toch zijn deze best prijzig. Telkens als ik wat voor mijn uitzet koop, koop ik kleine dingetjes. Zoals bijvoorbeeld handdoeken of een paar kopjes. Dus een borden set is daarbij vergeleken niet goedkoop. Toch besloot ik om het gewoon te doen. Ik zal tenslotte toch van een bord moeten eten. Ik moet zeggen dat ik echt een mooie set heb uitgezocht. De set is 18-delig en bevat 6 grote borden, 6 wat kleinere borden en 6 schaaltjes. Allemaal mat zwart, heel erg mooi vind ik zelf. De prijs viel mij nog mee. Ik betaalde 24,95 voor deze set.

Schermafbeelding 2015-09-016

Dan het o zo bekende ‘TJEN’ schapenvachtje van de IKEA. Ik denk dat heel veel mensen deze in huis hebben, maar hij staat gewoon leuk. Vooral over een stoel of natuurlijk gewoon op de vloer. Het vachtje is er ook nog in het grijs, daar twijfelde ik even tussen, maar ik heb toch gekozen voor wit. Te koop voor €9,99.

Schermafbeelding 2015-09-15 om 19.08.03

Thuis verzamel ik altijd van alles. Als ik een leuke aanbieding tegen kom bewaar ik dit voor een eventueel verjaardagscadeautje. Dit doe ik eigenlijk best vaak en daarom besloot ik om wat dozen te kopen zodat ik het daarin op kan bergen. Zo heb ik bijvoorbeeld ook heel veel verjaardagskaartjes etc. Die kunnen er dan ook allemaal bij in. Ik kocht er gelijk 3. Dozen kan ik altijd wel gebruiken. De ‘TJENA’ dozen zijn er in verschillende kleuren voor €2,49 per stuk.

Schermafbeelding 2015-09-15 om 19.14.35

En als laatste deze super schattige cactusjes. Ik heb er natuurlijk niet zo veel gekocht, maar ze zijn verkrijgbaar in setjes van 3 voor €4,99. Ik koos voor de 3 witte potjes!

Wat vind jij van mijn aankopen?

Love, Lisanne

b133c605971c3ec56a04017e7ea05505

22 gedachtes over “Shoplog: IKEA

  1. Renske zegt:

    Die cactusjes! 🙂 De bordenset (en het schapenvachtje) hebben mijn vriend en ik ook, maar dan in het wit. De set heb ik 4,5 jaar geleden gekocht toen ik in Groningen ging wonen. En het gaat nog steeds mee! Oké, op één gesneuvelde kom na, haha. 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

