New phone case from Exclusieve Hoesjes

Yes, ik had afgelopen week de eer om een nieuwe samenwerking van start te gaan met een leuke webshop. Namelijk de webshop ‘Exclusieve Hoesjes’. Ik vond het super leuk dat er weer een bedrijf was dat met mijn blog wilde samenwerken. Daarom laat ik jullie vandaag zien welk hoesje ik voor mijn telefoon heb uitgezocht op deze leuke webshop!

thumb_DSCN0052_1024-001Ik zal eerst even kort wat vertellen over deze leuke webshop! Exclusieve Hoesjes is gestart met de webshop omdat ze vonden dat de meeste webshops in Nederland een veel te groot en saai aanbod hadden aan telefoonhoesjes. Via Facebook kreeg Exclusieve Hoesjes al snel gemiddeld 1000 likes per maand! Exclusieve Hoesjes verkoopt hoesjes voor de telefoons die het meest voorkomen in Nederland, namelijk iPhone en Samsung.

thumb_DSCN0047_1024

Kwaliteit gaat voor kwantiteit en Exclusive Hoesjes gaat vooral voor trends. Er worden op dit moment veel glitterhoesjes en glitterstickers verkocht. Ook mijn voorkeur ging uit naar een hoesje met glitters. Maar niet zomaar een met glitters. Het hoesje heeft namelijk bewegende glitters! Er zit een soort vloeistof in waardoor de glitters van onder naar boven dwarrelen. Net als zo’n schudbol met van dat sneeuw erin. Echt heel erg leuk!

thumb_DSCN0057_1024

Ik heb zelf een iPhone 5C, dus daar heb ik een hoesje voor uitgezocht. Het is een super stevig, hard case hoesje van kunststof. Het hoesje is doorzichtig dus de kleur van mijn eigen telefoon (wit) komt er doorheen.

thumb_DSCN0058_1024

Het hoesje past perfect om mijn telefoon en er zijn uitsparingen zodat je gewoon bij alle knopjes aan de zijkant kan. Ben je benieuwd naar welke hoesjes ze nog meer verkopen? Kijk dan snel op www.exclusivehoesjes.eu! Mijn hoesje is al een tijdje aan het shinen om mijn telefoon!

Wat vind jij van mijn nieuwe hoesje?

Love, Lisanne

largexdc

15 Replies to “New phone case from Exclusieve Hoesjes”

Geef een reactie

