Fall wishlist

De herfst is officieel begonnen en ik weet nog niet zo heel goed hoe ik daar nou over denk. De zomer is voorbij gevlogen en zonnen en ijsjes zit er niet meer in. Chocolademelk drinken en lekker warm thuis zitten daarentegen wel. En natuurlijk zijn er weer nieuwe wensen voor een nieuw seizoen. Ik heb een wishlist gemaakt voor de herfst. Kijk je mee?

wishlistIk moet eerlijk zeggen dat veel van deze wishlist ook echt wensen zijn omdat ze gewoon heel prijzig zijn. Maar goed daarom is het ook een wishlist. Laten we beginnen!

Schermafbeelding 2015-09-14 om 17.10.59

Op nummer 1 staat toch echt wel de nieuwe geur van Marc Jacobs. Ik ben echt verliefd op de flacon. Wat is hij mooi! Ik ben enorme fan van de Daisy geuren en heb ze ook allemaal, dus deze zou ik ook heel graag willen toevoegen! De prijs is helaas wat minder. Voor 50 ml betaal je €85,- euro. Keep on dreaming!

Schermafbeelding 2015-09-21 om 17.13.23

OOPS! Deze stonden dus eigenlijk op mijn wishlist, maar toen ik eergisteren in de Zara liep zag ik ze staan en heb ik ze gepast. Ik wilde nog heel graag zwarte laarsjes met hak dus en deze vond ik gewoon heel erg mooi, dus ik heb ze gekocht! De prijs was ook nog eens leuk want ik heb er maar €39,95 voor betaald. Ze zullen binnenkort wel op mijn blog verschijnen!

Schermafbeelding 2015-09-14 om 17.09.14

En of course staat er een MAC lipstick op mijn wishlist. Eigenlijk had ik er wel 10 op kunnen zetten want ik wil mijn eenzame MAC stash (1 lipstick) graag uitbreiden! Met bijvoorbeeld D for danger, Capricious, Plumful en ga zo maar door..

Schermafbeelding 2015-09-14 om 17.13.43

Dan deze sleutelhanger. Misschien heb je al wel gehoord dat HEMA en Fab. gaan samenwerken. Dit vond ik echt fantastisch nieuws want ik ben groot fan van beide merken. Ik heb de sleutelhanger er even uitgehaald als voorbeeld, maar ik ben heel benieuwd naar de hele collectie. De collectie is vanaf 12 oktober te koop in geselecteerde HEMA filialen en op de webshop.

1436295702-naked-palette

En dan dit prachtige palette van Urban Decay. Naked Smoky. De verpakking vind ik echt geweldig, maar de kwaliteit moet ook heel goed zijn van dit merk. Toch gaat mij dit bedrag iets te ver. €49,95 betaal je bij Ici Paris voor dit palette.

Schermafbeelding 2015-09-21 om 17.51.01

En nog een lipstick! Dit keer van Kiko. De huls van de lipstick is super mooi, maar de kleuren van deze lipsticks ook. Ze zijn €7,90 dus ook nog betaalbaar. Binnenkort maar weer een dagje shoppen in Amsterdam!

Schermafbeelding 2015-09-14 om 17.12.25

Dan deze blouse van Zara. Ik wil nog heel graag een rood met blauw geblokt blousje. Ik had er al een van Berskha maar die is helaas gescheurd bij de mouw. Deze is te koop bij Zara voor €19,95. Ook nog betaalbaar dus!

Schermafbeelding 2015-09-21 om 17.48.48

Omdat je handen in de herfst (en daarna ook winter) vaak droog worden, wil ik ook wel graag een fijne handcreme voor komend seizoen. Bij Lush hebben ze de ‘helping hands hand cream’. Deze zou ik ook heel graag willen hebben. De prijs van deze handcrème is €12,70.

Schermafbeelding 2015-09-14 om 17.09.57

En als laatste de cha cha tint blush van benefit. Ik vind de uitstraling van het merk zo leuk! Alleen ook deze prijzen zijn wat minder. Ik wil al een hele tijd een blush van benefit maar omdat ze gewoon zo duur zijn koop ik ze niet. Toch een beetje zonde van mijn geld om €33,- euro te besteden aan een blush, maar hij blijft mooi!

Wat staat er op jouw wishlist?

Love, Lisanne

63ef0271fbca4aa327d7fa00a6239b50

19 gedachtes over “Fall wishlist

Geef een reactie

