Treacle Moon Hand & Bodylotion Raspberry Kiss

Toen ik een paar dagen geleden boodschappen aan het doen was bij de Albert Heijn XL kwam ik langs een schap met Treacle Moon producten. Meteen zag ik een schattig klein flesje liggen die ik echt mee moest nemen naar huis. Ik heb een zwak voor kleine potjes en flesjes in een leuke verpakking, dus dit schattige flesje kan ook bij mijn verzameling. Kijk je mee?

thumb_DSCN0090_1024-001Aangezien het buiten alweer super koud wordt, moeten mijn lippen en handen er helaas ook aan geloven. Met dit weer heb ik altijd super droge lippen en mijn handen worden er helaas ook niet zachter op.

thumb_DSCN0108_1024-001

Toen ik dit schattige flesje in de schappen zag liggen wilde ik hem gelijk meenemen! Een superhandige hand & bodylotion van Treacle Moon. Naar mijn idee wordt dit merk steeds groter en zie ik het in steeds meer winkels liggen. Vooral de verpakking spreekt mij aan. Het ziet er gewoon heel verzorgd en mooi uit.

thumb_DSCN0092_1024-001

thumb_DSCN0109_1024

De Hand & Bodylotion ruikt echt heerlijk zoet naar framboos. De kleine verpakking vind ik zelf ideaal want hij kan zo heel makkelijk mee in mijn tas. Ook vind ik het heel handig dat het werkt met een pompje, want zo komt er maar een kleine hoeveelheid uit, waar je meer dan genoeg aan hebt om heerlijk zachte en lekker ruikende handen te krijgen.

thumb_DSCN0098_1024-001

thumb_DSCN0111_1024-001

De huid wordt heel zacht en soepel. En het fijnste vind ik nog dat de lotion snel intrekt en totaal niet vet blijft. Vaak heb ik handlotions gehad waar je van die plakkerige en vettige handen van krijgt. Maar dat is totaal niet zo bij deze handlotion. Ik vind hem echt super fijn en denk dat ik er misschien nog wel eentje als ‘voorraad’ bij haal. Hij is sowieso te koop bij Albert Heijn XL en voor 60 ml betaal je €1,49. Wat ik een leuke prijs vind voor deze fijne kwaliteit.

Wat vind jij van deze hand & bodylotion & volg je me al op Instagram?

Love, Lisanne

aec0ad24edb0bf9238937d87a2767176

17 Replies to “Treacle Moon Hand & Bodylotion Raspberry Kiss”

  1. super mooie foto’s! Zelf heb ik die douchegel ook en hij is echt super fijn… plus hij ruikt echt heerlijk! maar goed ik vind je blog echt super leuk en daarom heb ik je genomineerd voor de liebster award… succes. xxx

    Liked by 1 persoon

    1. Dankjewel! De douchegel is inderdaad ook erg fijn! Bedankt voor het nomineren, maar ik heb de liebster award al een keer eerder ingevuld & hij staat nog wel op mijn blog. Misschien dat je het leuk vind om te lezen en ik zou het natuurlijk leuk vinden als je me volgt 😊 Fijne dag nog!

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

