My phone accessories

Het is vandaag alweer de laatste dag van de week en dat betekent niet alleen bijna weekend, maar ook herfstvakantie! Deze herfstvakantie ben ik vooral heel druk met school, maar ik ga natuurlijk ook wel leuke dingen doen! Maar goed, eerst even het artikel van vandaag. Op deze vrijdag laat ik jullie al mijn hoesjes en cases voor mijn telefoon zien. Ben je benieuwd? Neem dan even een kijkje!

thumb_DSCN0115_1024Van hoesjes wisselen vind ik super leuk! Tegenwoordig is je telefoon eigenlijk een accessoire en soms ben ik gewoon even toe aan wat anders. Ik heb een witte iPhone 5C en ik ga beginnen met het hoesje wat ik momenteel om mijn telefoon heb.

thumb_DSCN0121_1024

Op dit moment zie ik ze heel vaak voorbij komen: de glitterhoesjes. En ook ik ben fan. Het doet me echt denken aan zo’n schudbol die ik vroeger had waar glitters of sneeuw naar beneden viel. Zo leuk dat de glitters bewegen! Dit hoesje is van doorzichtig en van plastic. Aan de achterkant vallen de glittertjes naar beneden. Hij is van Mini in the box en ik heb hem nu een paar weekjes om mijn telefoon.

thumb_DSCN0223_1024

Een tijdje geleden mocht ik van exclusievehoesjes.eu ook een hoesje uitzoeken. Dit vond ik natuurlijk super leuk! Omdat mijn andere glitterhoesje nog in bestelling was koos ik gewoon voor nog een glitterhoesje omdat ik ze zo leuk vind. Dit keer met roze hartjes. Wat ik fijn vind aan deze glitterhoesjes is dat ze heel erg stevig zijn en dus ook echt bescherming bieden.

thumb_DSCN0211_1024

Dit hoesje lijkt een beetje op een bumper maar is het niet echt. De achterkant is namelijk van doorzichtig plastic zodat de achterkant ook beschermd is. Super handig! Er zit wel een soort van roze, rubberen bumper om heen. Hij zit mooi strak en ziet er leuk uit. Dit hoesje heb ik al behoorlijk lang en ook ooit besteld bij Mini in the box.

thumb_DSCN0219_1024

Je merkt vast wel dat ik gek ben op roze. Ik vind het gewoon een mooi, vrolijk kleurtje. Dit hoesje heeft een parelmoer-achtige glans en een soort patroon met streepjes. Hij is wel heel erg dun en van plastic dus hij dient helaas niet echt als bescherming. Dit hoesje vond ik wel heel erg mooi en ze waren heel goedkoop dus ik bestelde hem ook nog in een andere kleur!

thumb_DSCN0217_1024

Namelijk goud! Tenminste, het is een combinatie van beige en goud maar ik vind hem erg mooi! Beide hoesjes komen ook van Mini in the box.

thumb_DSCN0221_1024

En als laatste een simpel doorzichtig hoesje zodat mijn telefoon gewoon simpel wit blijft. Ik heb hem besteld omdat ik dacht dat is altijd wel handig, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dit hoesje nooit om mijn telefoon heb. Kleurtjes en glitters vind ik toch een stuk leuker! Ook dit hoesje komt van Mini in the box.

thumb_DSCN0224_1024

Dit hoesje mocht ik uitzoeken van telefoonhoesjestore.nl. Ik heb er pas geleden een uitgebreid artikel over geschreven. Het is een soort portemonnee-tasje waar dus ook pasjes in kunnen. Heel erg handig!

thumb_DSCN0225_1024

En het laatste hoesje is van het merk Fab. Ik heb dit hoesje ooit (ik denk al wel 5 jaar) geleden gekocht, maar ik heb hem nog steeds en vind hem eigenlijk wel heel erg mooi. Zonde dat hij maar bij mij in de kast ligt. Ik gebruik hem helaas nooit omdat mijn telefoon er niet in past met hoesjes eromheen.

Wissel jij ook wel eens van telefoonhoesje?

Love, Lisanne

largecc

13 gedachtes over “My phone accessories

Geef een reactie

