Shoplog: KIKO, LUSH & Benefit

Vorige week woensdag ben ik samen met mijn moeder en zusje naar Centro in Oberhausen, Duitsland geweest. Een mega groot winkelcentrum met geweldige winkels. Helaas heb ik niet veel nieuwe kleding gekocht, maar ik heb wel heel veel prachtige verzorgingsproducten ingeslagen voor leuke prijzen. Een kijkje nemen bij dit artikel is echt de moeite waard!

thumb_DSCN0130_1024

Ik zal beginnen met alle producten van KIKO. Ik nam maar liefst 6 producten mee naar huis!

thumb_DSCN0145_1024

Dit zijn alle KIKO producten die ik mee naar huis nam. Ik kocht twee mascara’s, twee keer een oogschaduw, een potje nagellak en als laatste stopte ik ook nog een lipstick in mijn mandje.

thumb_DSCN0165_1024

Ik koos voor de mascara’s ‘Luxurieus Lashes’, maar wel twee verschillende soorten. De bovenste mascara is de ‘maxi brush’ mascara en zit in een matte, gouden huls met een glimmende gouden dop. Deze mascara vind ik het mooist als ik alleen kijk naar de verpakking. Het straalt echt luxe uit. De andere mascara is de ‘extra volume brush’ mascara en heeft een witte huls met gouden dop.

thumb_DSCN0184_1024

Het borsteltje van de maxi brush mascara is een grote borstel met gewone korte haartjes.

thumb_DSCN0183_1024

Het borsteltje van de extra volume brush heeft mijn voorkeur omdat het een rubberen borsteltje is.

thumb_DSCN0164_1024

Ik heb binnenkort een Halloween party en de donkere maanden komen er weer aan. Helaas had ik thuis niet echt een mooie zwarte nagellak, dus nam ik ook een zwart lakje mee.

thumb_DSCN0148_1024

Deze oogschaduw kon ik ook niet laten liggen. Het is een donkergrijze oogschaduw met allemaal glittertjes.

thumb_DSCN0185_1024

thumb_DSCN0198_1024

Ik zocht al een tijdje een lipstick die is donkerder is als mijn eigen lipkleur. Ik wilde een lipstick die wel  gezien wordt, maar niet met een opvallende kleur. Ik koos deze lipstick uit.

thumb_DSCN0157_1024

thumb_DSCN0161_1024

Op dit moment heeft KIKO ook weer een speciale editie. Hier wilde ik natuurlijk ook wat van meenemen. Alleen al om de verpakking! Alles was zo ontzettend mooi. Ik koos voor een crème oogschaduw in een glimmende, beige kleur. Dat was alles wat ik heb gekocht bij KIKO. Op naar de producten van LUSH!

thumb_DSCN0132_1024

thumb_DSCN0134_1024

thumb_DSCN0138_1024

Bij LUSH nam ik twee producten mee naar huis. De Refresher Duschjelly en de Snow Fairy Duschgel. En wat ruiken ze lekker! De refresher heeft een mooi gouden kleurtje en ruikt heel sterk naar citroen. De Snow Fairy is fel roze en ruikt heerlijk zoet. Dat wordt weer lekker douchen!

thumb_DSCN0202_1024

thumb_DSCN0203_1024

thumb_DSCN0210_1024

En dan het laatste product! Bij een parfumerie nam ik deze ‘longweer powder shadow’ mee van Benefit. Benefit is normaal echt onbetaalbaar voor mij maar op een tafeltje in deze parfumerie hadden ze allemaal sale producten liggen waaronder deze oogschaduw. Normaal is deze oogschaduw €19,50, maar ik kocht hem voor €9,- euro! Deze schattige oogschaduw zit in een rond kartonnen doosje. En daar zit weer een chique doosje in met de oogschaduw zelf. Ik ben heel benieuwd of deze oogschaduw echt zo lang blijft zitten.

Wat vind jij van mijn aankopen?

Love, Lisanne

19 Replies to “Shoplog: KIKO, LUSH & Benefit”

Geef een reactie

