e.l.f. make-up pakketje

Yes! Van het budget make-upmerk e.l.f. (eyes, lips, face) mocht ik maar liefst 5 make-upproducten uitkiezen om te reviewen. Lucky me! Ik was natuurlijk vereerd en koos eigenlijk allemaal spulletjes die ik wel ‘nodig’ had (voor zover dat kan natuurlijk). Kijk je mee?

thumb_DSCN0280_1024-001Zoals ik al vertelde mocht ik maar liefst 5 make-upproducten uitkiezen! Daarom bracht ik een uitgebreid bezoekje aan de webshop van e.l.f.. Ik zag een paar hele leuke producten die mij echt aanspraken. Ik koos de ultimate blending brush, make-up spray, kwastenreiniger, lippenbalsem en een make-up setje met als naam ‘get the look eye’.

10462753_916807241744098_5590937572584994854_n

12049193_916807238410765_4293590269163995755_n

De postbezorger belde aan en vrolijk deed ik de deur open. Ik kreeg een grote doos van e.l.f.. Alle make-upspulletjes zaten goed verpakt met roze papier en stevige doosjes. Ik ga beginnen met de kwast die ik bestelde.

thumb_DSCN0286_1024

thumb_DSCN0287_1024

thumb_DSCN0292_1024

Met deze ultimate blending brush ben ik het meest tevreden. Het is een prachtige, dikke, zwarte kwast en perfect om mee te blenden. De kwast is echt heerlijk zacht, maar de haartjes zitten er ook goed in, want er valt niks uit. Hele goede kwaliteit! Een pareltje om toe te voegen aan mijn make-up accessoires en te koop voor een leuke prijs, namelijk 8 euro.

thumb_DSCN0285_1024

Ik had nog geen kwastenreiniger in mijn make-up stash dus deze wilde ik zeker uitproberen! Een handig klein flesje waar je makkelijk mee kan werken omdat het een spuitflesje is. Ik vind hem handig en je kwasten worden er mooi schoon van. Je betaalt 4 euro voor 60 ml.

thumb_DSCN0284_1024

Ook dit flesje make-up spray koos ik uit. Op de site beschrijven ze het als een make-up spray voor je gezicht net als haarspray voor je haar. Het flesje hydrateert en verzacht je huid omdat er Aloe, groene thee, komkommer en vitaminen A, C & E in is verwerkt. Ook dit flesje kost 4 euro voor 60 ml.

thumb_DSCN0299_1024

thumb_DSCN0298_1024

Omdat het herfst is worden mijn lippen altijd super droog. Daarom bestelde ik ook deze gekleurde lippenbalsem. De balsem hydrateert en beschermt je lippen.  Als het weer heel koud is, worden je lippen beschermd en gevoed de formule met vitaminen A en E. De beschermingsfactor SPF 15 zit er ook in verwerkt. Zo worden je lippen ook nog beschermt tegen de schadelijke zonnestralen. De lippenbalsem is te koop voor  4 euro.

thumb_DSCN0293_1024

thumb_DSCN0297_1024

thumb_DSCN0294_1024

En dan het laatste product wat ik uitkoos. Eigenlijk is het niet een product, maar een heel pakket! Er zit een wimperkruller in, een oogschaduwkwast, eyeliner en mascara. Ook zat er een oogschaduw in, maar deze is helaas gesneuveld. Dit setje vind ik heel erg leuk als cadeautje, maar de kwaliteit van dit setje is helaas iets minder. Maar goed, wat wil je ook voor 5 euro voor dit hele pakket! Het kwastje en de eyeliner vind ik de beste kwaliteit hebben als je kijkt naar dit pakketje.

Wat vind jij van deze producten?

Love, Lisanne

3f401ec9f0649fa6845596e8d7f2ec26

15 gedachtes over “e.l.f. make-up pakketje

  1. Marjoleinee zegt:

    Leuk dat je wat producten mocht uitkiezen, dat mocht ik laatst ook! Je hebt leuke producten uitgekozen 🙂 Dat get the look setje heb ik vorig jaar aan mijn moeder gegeven, gelukkig was die oogschaduw niet gesneuveld, want die was best mooi.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

