Zoeva Rose Golden Eyeshadow Palette Review

Vorige week deed ik een bestelling op de webshop van Douglas. Ik wilde al een tijdje een MAC lipstick kopen, maar telkens kwam het er niet van. Daarom besloot ik om het nu ‘gewoon’ te doen. Terwijl ik een beetje rondsnuffelde op de webshop kwam ik ook het merk Zoeva tegen. Om eerlijk te zijn kende ik dit merk alleen van de make-up kwasten. Op mijn wishlist staat al eeuwig een NAKED palette maar deze zijn helaas echt boven mijn budget. Daarom kocht ik dit nieuwe pareltje: het Zoeva Rose Golden Palette.

thumb_DSCN0442_1024

Ik koos voor het Rose Golden Palette, maar er zijn nog veel meer mooie palettes van dit merk. Het doosje is goed verpakt in een extra kartonnen omhulsel (geen idee hoe je dit goed uitlegt). Dan kom je bij het doosje zelf. Het doosje zelf is ook van karton en voelt stevig aan. Wat ik heel handig vind, is dat het doosje sluit met een onzichtbare magneet.

thumb_DSCN0324_1024

thumb_DSCN0328_1024

thumb_DSCN0329_1024

Het doosje zelf vind ik echt prachtig. Ik ben (nog steeds) enorm fan van de kleur rosé goud. Het doosje is heel sierlijk versierd met mooie rosékleurige, glimmende vormen en een rosékleurig sleuteltje. Als je het palette opent zijn er 10 verschillende oogschaduws ter grootte van een euromuntje om te gebruiken. Elke oogschaduw bestaat uit 1,5 gram. Ook deze zijn versierd met rosékleurige stipjes met daaronder de naam van de kleur.

thumb_DSCN0330_1024

10 kleuren dus. Bijna allemaal met een rosekleurige ondertoon of glitters. Een paar kleurtjes hebben dit niet, maar dat is juist wel fijn zodat je mooi met de oogschaduws kan blenden.

thumb_DSCN0434_1024

thumb_DSCN0449_1024

Dan de kleuren en swatches.. Van links naar rechts zijn dit de kleuren. Luster, Reflective Elegance, Copper is King, Shining Bright, Rusty Petals, Foil, Just a Rose, Golden Rule, Harmony en Wonder Full. De pigmentatie is erg goed en de oogschaduw is makkelijk aan te brengen. Ook hebben de oogschaduws een verschillende finish. Veel is metallic, maar er zit ook mat en satijn bij. Wat ik een klein beetje jammer vind, is dat sommige kleuren wel erg veel op elkaar lijken. Van mij had daar iets meer contrast in mogen zitten.

thumb_DSCN0445_1024

Verder ben ik heel erg blij met dit palette. Vooral omdat ik eigenlijk nooit oogschaduwpalettes koop. Toch wil ik heel graag een paar mooie palettes in mijn stash hebben omdat het altijd wel van pas kan komen. Ik ben heel tevreden met dit palette, maar NAKED blijft op mijn wishlist staan. Ik kocht dit palette op de webshop van Douglas voor €18,95.

Wat vind jij van dit palette?

Love, Lisanne

large (53)

10 Replies to “Zoeva Rose Golden Eyeshadow Palette Review”

Geef een reactie

