WINACTIE: exclusievehoesjes.eu

Van de webshop exclusievehoesjes.eu mag ik een hoesje naar keuze weggeven! De webshop verkoopt echt hele mooie, unieke hoesjes. Glow in the dark, marble maar ook glitterhoesjes. Ik mocht (omdat we samenwerken) ook een heel mooi hoesje uitzoeken. Ik koos voor het glitterhoesje. Is jouw telefoon ook toe aan een nieuw hoesje? Doe dan snel mee met deze leuke winactie!

knutselenherfstbladerenMaar wat moet je hier nou voor doen? Het is heel simpel en makkelijk als je gewoon onderstaande stappen volgt!

  • Volg mij op Instagram en like de foto van de winactie 
  • Volg exclusievehoesjes.eu op Instagram
  • Laat hier een reactie achter met je e-mailadres zodat ik de winnaar kan mailen.

Voor een extra kans:

  • Volg mij op Bloglovin en like/save dit bericht
  • Deel de foto op Instagram

De winactie duurt twee weken. Op maandag 30 november wordt de winnaar bekend gemaakt en krijgt hij/zij een mailtje. De winnaar mag een hoesje naar keuze uitzoeken op de webshop en krijgt deze gratis thuisbezorgd. Heel veel succes!

Doe jij ook mee?

Love, Lisanne

  • Winnares is bekend: Andrea van der Meer

fe5bb5e8bf8106e348936ac9a9a325c9

25 Replies to “WINACTIE: exclusievehoesjes.eu”

      1. Oh wat leuk! Moet ik ook eens bekijken om te gaan samenwerken maar weet niet goed hoe ik het moet aanpakken. Oh dat ga ik meteen eens bekijken! 🙂

        Liked by 1 persoon

  1. Hi Lisanne,
    Ik heb je net gevolgd op bloglovin’. Je blog is super leuk. Ook vind ik het tof dat je deze winactie doet! Op instagram heb ik jou en exclusievehoesjes.eu gevolgd. De hoesjes op de webshop zijn echt mooi en aangezien ik net een iPhone 6 heb gekregen voor mijn verjaardag zou het super zijn om een leuk telefoonhoesje te winnen😁

    x Patricia

    Liked by 1 persoon

      1. Super leuk dat je reageert😊 Moet ik mijn e-mailadres nog bij de reactie zetten? Aangezien je deze al bij het invullen van de reactie al moet invullen

        Like

  2. Hi Lisanne, super leuke blog! Deze gave telefoonhoesjes stonden al op m’n verlanglijstje voor de feestdagen maar winnen is natuurlijk nóg leuker! Can’t have enough glitter in your life! ✨ Ik volg je ook op Bloglovin en Instagram! X Andrea

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

