Roomdetail: shelf

Eindelijk is het zover, ik heb een plankje op mijn kamer! Als ik ergens gek op ben zijn het wel accessoires voor in huis. Een stolp, rendiertjes, cactusjes, mandjes bijna alles vind ik leuk! Daarom heb ik een extra plankje op mijn slaapkamer gemaakt. Zo kan ik net wat meer leuke accessoires neerzetten. Bijna alle accessoires zijn low budget! Kijk je mee?

thumb_DSCN0569_1024

Op dit moment is het plankje heel ‘algemeen’ ingericht. Niet met een thema of iets. Daar ga ik natuurlijk wel verandering in brengen komende weken, aangezien kerst eraan komt! Iets met lampjes of een kerstmannetje lijkt me superleuk!

thumb_DSCN0570_1024

Helemaal links op de plank staan twee stolpen. I love stolpen! Raar woord als je het in meervoud uitspreekt, maar goed, ik vind ze dus prachtig. De linkerstolp is gevuld met witte en grijze honeycomb balls. In de kleine stolp staat een klein wit met zilveren hoofdje van een rendiertje. De stolpen komen beide van de HEMA. De grote stolp kost geloof ik 10 euro en de kleine 6 euro. De honeycomb balls komen van IKEA en kosten 3 euro. Dit is een verpakking met 8 ballen. En het lieve rendiertje van de Action. Ik weet de prijs niet exact meer, maar zeker niet meer dan 2 euro.

thumb_DSCN0574_1024

Daarna heb ik twee witte ‘beeldjes’ staan. Wit vind ik altijd mooi en geeft rust. De linker is eigenlijk meer een vaasje en komt van de HEMA. Deze heb ik al een lange tijd geleden gekocht, dus ik weet de prijs helaas niet meer. Ik weet wel dat hij me niet meer dan 5 euro heeft gekost. De schattige ananas (met kaarsje aan de bovenkant) komt van de Primark en heb ik gekocht voor 3 euro.

thumb_DSCN0575_1024

En dan het welbekende witte fotolijstje van de Action. Ik heb de afbeelding van het veertje gewisseld voor een kaartje van Costes. Wat ik zo leuk vind aan deze tekst is dat de letters glimmend rosΓ© zijn. Ziet er toch wat mooier uit! Het kaartje kreeg ik gratis en het lijstje is er in twee formaten. Dit is de grootste en kostte geloof ik €2,79.

thumb_DSCN0579_1024

En als laatste de drie schattige cactusjes. Cactusjes blijven mooi en ik heb gekozen voor de witte potjes. Ook te koop bij IKEA. Voor een setje van 3 potjes betaal je 5 euro. Eigenlijk is het plankje nog te klein, aangezien ik nog veel meer leuke accessoires op mijn kamer kwijt zou willen. Maar het blijft lastig want ik wil natuurlijk geen kermis op mijn kamer. Dat wordt dan gewoon afwisselen met accessoires!

Ben je ook benieuwd naar de kerst-editie?

Love, Lisanne

large (3)

 

15 gedachtes over “Roomdetail: shelf

Geef een reactie

