New in: La Strada Boots

Het is weer zover: ik heb nieuwe schoenen! Ik moet zeggen dat ik me de afgelopen tijd best heb gedragen wat nieuwe schoenen betreft. Als ik nieuwe schoenen koop let ik tegenwoordig echt op de prijs en of het niet iets is wat ik al heb of wat er heel veel op lijkt. Kijk je mee?

thumb_DSCN0616_1024De laarsjes heb ik besteld bij Sooco. Een schoenenwinkel bij ons in Enschede met ook een hele mooie webshop. Ik vind het echt een prachtige schoenenwinkel en kan er eigenlijk altijd slagen. Ze hebben een ruim assortiment met erg veel verschillende populaire merken.

thumb_DSCN0623_1024

De laarsjes die ik heb gekocht zijn van het merk La Strada. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit eerder van het merk had gehoord. Ik heb de laarsjes echt gekocht omdat ik ze zo mooi vond en eigenlijk niet eens naar het merk heb gekeken.

thumb_DSCN0620_1024

De laarsjes zijn apart en lijken op de foto’s erg fel en opvallend. Dit valt echt mee als je de laarsjes aan hebt. De laarsjes bestaan uit verschillende lagen met leuke structuren zoals een prachtige reptielenprint. De laarsjes zijn rosé-kleurig met beige, bruine en gouden accenten. Verder zijn ze heel erg netjes afgewerkt met verschillende sierstiksels.

thumb_DSCN0622_1024

thumb_DSCN0620_1024

Wat ik ook zo mooi vind aan dit laarsje is dat de hak van hout lijkt en dat de hakken niet enorm hoog zijn. De laars heeft een blokhak van 9 cm en een plateauzool van 2 cm. Daardoor is de hak voor jezelf eigenlijk nog maar 7 cm. Ze lopen echt heerlijk!

thumb_DSCN0645_1024

Ook de zool vind ik ideaal. De zool is niet glad want er zit een profiel onder van rubber. Vooral handig als het buiten glad is. De laarsjes zijn erg makkelijk te combineren en dat vind ik vooral heel fijn. Maar het leukste vind ik nog wel de prijs. De originele prijs was €64,95, maar bij Sooco zijn ze nu in de aanbieding voor €49,00. Door een speciale kortingsactie ging er nog 15% af en heb ik uiteindelijk €41,65 betaald met ook nog gratis verzending! Lucky me!

Wat vind jij van mijn nieuwe laarsjes?

Love, Lisanne

3d788117ca658c2f719e7c173fba6f94

 

8 Replies to “New in: La Strada Boots”

Geef een reactie

