Mijn Sinterklaascadeautjes

Afgelopen weekend heb ik een superleuk Sinterklaasweekend gehad! Vrijdagavond vierde ik het bij mijn eigen familie en zaterdagavond bij mijn schoonfamilie. En wat was het gezellig! Bij beide families hebben we het dobbelspel gespeeld en ik ben enorm verwend! 

thumb_DSCN0715_1024

Ik zal beginnen bij de vrijdagavond. Iedereen had twee cadeautjes gehaald voor ongeveer €7,50. In ieder geval samen een bedrag van 15 euro. Alle vrouwen kochten twee cadeautjes voor de vrouwen en alle mannen twee cadeautjes voor de mannen. Ik had er enorm veel zin in en was erg nieuwsgierig naar wat iedereen had gekocht.

thumb_DSCN0726_1024

Na enorm veel gelachen te hebben samen met een hapje en een drankje ging ik met twee leuke cadeautjes tevreden naar huis. Dit cadeautje had ik zelf gekocht en hoopte stiekem ook dat ik hem weer terug mee naar huis kon nemen. Het is een best wel zoet geurtje van Zara in een prachtige cadeauverpakking.

thumb_DSCN0733_1024

thumb_DSCN0738_1024

thumb_DSCN0736_1024

Ook deze drie cadeautjes mocht ik mee naar huis nemen. Het was een samengesteld pakketje met allemaal leuke spulletjes erin. Een hele grote, lekkere Milka chocoladereep, Palmolive douchegel en Dr. van der Hoog maskertjes in een leuke verpakking.

thumb_DSCN0712_1024

Dan de zaterdagavond. Deze avond vierde ik Sinterklaas bij mijn schoonfamilie. We begonnen met een lekkere warme kop chocolademelk met slagroom en het dobbelspel kon van start gaan. Ook hier mochten we twee cadeautjes kopen voor €15,-. Deze paraplu vind ik echt geweldig en handig omdat hij zo leuk ‘bol en rond’ loopt en hij is doorzichtig. Dit is echt handig want dan kan ik er op de fiets gewoon doorheen kijken.

thumb_DSCN0731_1024

Dit schattige blikje mocht ik ook meenemen naar huis. Het is een spelletje met 100 kaartjes. Op deze kaartjes staan allemaal verschillende vragen. Leuk met een groep, maar ook leuk met z’n tweeën.

thumb_DSCN0739_1024

Wauw! Deze mokken vind ik zo leuk! Ze zijn heel mooi en simpel, maar passen overal bij. Elke mok is versierd met een uniek, leuk patroontje.

thumb_DSCN0734_1024

Dit mooie tijdschrift is nu ook in mijn bezit. Tussen het dobbelspel door gingen we ook ‘battelen’. Op een andere tafel lag een stapel met aparte cadeautjes (los van het dobbelspel).  Als je aan de beurt was mocht je daar een cadeautje uitzoeken, uitpakken en vervolgens met een spelletje battelen om het cadeautje. Zo won ik dit leuke tijdschrift!

thumb_DSCN0730_1024

En als laatste deze chocoladeletters. Nu zul je misschien wel denken: 4 chocoladeletters? Ja ik heb genoeg voor komend jaar haha. Mijn vader en ooms hadden voor iedereen een chocoladeletter gekocht. Dus vrijdag ging ik al met 3 chocoladeletters naar huis en zaterdag kreeg ik er ook nog eentje. Dus zoals je hebt gezien ben ik enorm verwend en heb ik echt super leuke cadeautjes gekregen, ik ben er echt blij mee!

Heb jij ook Sinterklaas gevierd?

Love, Lisanne

1fef59e1012c14bf8259e5389e1758a8

 

 

25 gedachtes over “Mijn Sinterklaascadeautjes

Geef een reactie

