Shoplog: the Bodyshop

I love kerstcollecties! Elk jaar verschijnen er weer prachtige kerstcollecties van verschillende make-upmerken en verzorgingsproducten. Hier kan the Bodyshop natuurlijk niet ontbreken. Ze verkopen zo ontzettend veel fijne producten en ik kon me niet inhouden, ook ik heb weer wat leuks geshopt!

thumb_DSCN0646_1024Dit keer valt het mee wat ik heb aangeschaft. Gelukkig geen tientallen euro’s, want ik kocht ook nog met korting! En dit is natuurlijk altijd fijn.

thumb_DSCN0649_1024

Ik zal beginnen met dit super schattige uiltje! Ik vind hem er zooo cute uitzien dat ik deze lekkere zachte spons wel aan moest schaffen! Helaas kreeg ik hier geen korting op, maar voor een leuk bedrag van €5,- heb ik hem wel in mijn bezit! En omdat hij van badstof is, is hij heerlijk zacht!

thumb_DSCN0652_1024

Ook deze ‘cocoa butter lip care stick’ stopte ik in mijn mandje. Zoals vast vele anderen zijn ook mijn lippen een ramp in de winter. Droog en velletjes zijn de hoofdbegrippen. Ik smeerde elke ochtend en avond braaf mijn lippen vol Labello, maar dit helpt helaas echt niet. Daarom zocht ik een nieuw lipproduct wat wel helpt tegen mijn schrale lippen.

thumb_DSCN0653_1024

Mijn oog viel op deze stick en ik vond het het proberen waard. Hij heeft een enorme sterke cacao geur. En als ik zeg enorm bedoel ik ook echt enorm, want het is zo’n sterke geur dat ik er bijna misselijk van wordt. Dit had van mij iets subtieler gemogen. Verder smeert hij wel heel fijn, maar dat ik kan zeggen dat ik mijn ideale lipproduct heb gevonden? Nee dat helaas nog niet. Dus tips zijn zeer welkom! Ik kocht de lippenbalsem trouwens voor €2,50. De originele prijs is €5,-.

thumb_DSCN0656_1024

thumb_DSCN0655_1024

Op naar alweer het laatste product wat ik kocht. Een koraalkleurige lipstick uit de kerstcollectie. De Colour crush lipstick coral blush. Ja een hele mond vol, maar wel heel mooi. De verpakking vind ik echt een plaatje. Versierd met glimmend goud, chique en heel feestelijk. Ik koos voor een koraalkleur omdat ik zelf verder eigenlijk vooral nude, en wat donkere kleuren lipstick heb. Dus dit is een mooie aanvulling!

thumb_DSCN0659_1024

Hier is de kleur goed te zien. Het is echt een mooie koraalkleur. De lipstick blijft redelijk goed zitten. Helaas niet zo lang als mijn MAC lipsticks, maar goed daar betaal je natuurlijk ook wat meer voor. De lipstick is te koop voor €12,-, maar ik kocht hem met korting voor €6,-.

Wat vind jij van mijn aankopen?

Love, Lisanne

20675109d3b9d4089337b8ebc0db31fb

 

 

 

7 Replies to “Shoplog: the Bodyshop”

Geef een reactie

