Duifhuizen tassen & koffers: clutch raindrops

Accessoires zijn een echte must bij de feestdagen en mogen natuurlijk niet ontbreken. Een mooie ketting of opvallende oorbellen kunnen je outfit helemaal afmaken. Naar mijn idee kan een clutch of in ieder geval een leuk klein tasje ook niet gemist worden. Ik mocht van de webshop Duifhuizen tassen & koffers een prachtige clutch uitzoeken. Lucky me!

thumb_DSCN0787_1024-001

En dit is hem dan: mijn prachtige nieuwe clutch van Duifhuizen tassen & koffers. Duifhuizen tassen & koffers is een van de grootste aanbieders op het gebied van tassen, koffers en accessoires. Ze verkopen veel bekende merken als Fab., Guess en Supertrash. Ik mocht de clutch zelf uitkiezen en dus is het helemaal mijn stijl. Ik zal even laten zien waarom hij zo mooi en vooral ook erg handig is!

thumb_DSCN0757_1024-001

thumb_DSCN0762_1024-001

Ik kreeg de clutch in een pakketje van de postbezorger.Ā Toen ik de doos opende was de clutch prachtig ingepakt als kerstcadeautje. Super chique en feestelijk in het zwart met een leuk sterretje. Alleen de verpakking was al zo leuk!

thumb_DSCN0781_1024-001

thumb_DSCN0767_1024-001

De tas is van zacht, soepel, zwart leer in combinatie met faux fur op de overslag. Hij is dus versierd met een prachtige gestippelde vacht genaamd ‘raindrops’. Ik vond het ook nog lastig kiezen, want Duifhuizen heeft allemaal verschillende soorten printjes op deze clutches. Echt super leuk en helemaal mijn ding.

thumb_DSCN0784_1024

De clutch heeft een afmeting van 27×29 cm. Voor mij echt ideaal want ik hou wel van een iets grotere clutch. Zo past mijn portemonnee er ook nog in! De tas is niet alleen versierd met een prachtig geprinte vacht, maar er zit ook nog een zwart leren kwastje aan de rits!

thumb_DSCN0783_1024

thumb_DSCN0776_1024

Wat ook zo ideaal is aan deze tas, is dat er een afneembaar schouderbandje bij zit. Het schouderbandje kan heel makkelijk vastgeklikt worden aan de ringetjes die aan de clutch zitten. Zo kan je hem dus gewoon echt als clutch meenemen, maar ook als schoudertasje. Love it!

thumb_DSCN0772_1024

Het hoofdvak van de tas sluit met een rits, en de overslag sluit met magneet. Echt heel erg handig en zeker goed over nagedacht. Aan de binnenkant zit ook nog een speciaal vakje voor bijvoorbeeld je telefoon en aan de achterkant van de tas zit ook nog een rits met extra vak zodat je daar ook nog wat op kan bergen. Persoonlijk vind ik dit heel fijn aangezien ik dan alles in mijn tas een beetje met ‘structuur’ op kan bergen.

thumb_DSCN0770_1024-001

Ik ben zoo gelukkig met deze tas! Je snapt natuurlijk wel dat deze clutch mijn accessoire is met kerst! Dus als je nog op zoek bent naar een cadeautje voor onder de kerstboom is dit een echte aanrader! Te koop bij Duifhuizen tassen & koffers voor ā‚¬49,95.

Wat vind jij van deze clutch?

Love, Lisanne

f7936791dad5971f166d41601cd57116

 

 

14 gedachtes over “Duifhuizen tassen & koffers: clutch raindrops

  1. eachscarhasastory zegt:

    Die is gaaf! Ik kon telkens niet slagen, maar had er vorige week echt Ć©Ć©n nodig. Uiteindelijk eentje bij de Kruidvat gehaald met het idee dat het dan minder verspilling is als ik binnenkort een duurdere en mooiere koop, deze is een kanshebber. Echt leuk, veel plezier ervan! Xoxo

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

