Hoera! Glam the day op Facebook!

Na lang, lang twijfelen heb ik toch maar besloten om het te doen. Een Facebookpagina aanmaken voor mijn blog Glam the day. Instagram heb ik nu al een tijdje, maar ik merk toch dat de mensen om mij heen meer Facebook gebruiken. Daarom heb ik de gok maar gewoon gewaagd!

6ab081e363aeccb9464464599890a7d8

Normaal publiceer ik een artikel altijd op maandag en vrijdag, maar dit vond ik toch even een extra melding waard. Ik zou het namelijk geweldig vinden als jij me ook gaat volgen op Facebook! Je kunt de pagina heel snel vinden door gewoon in de zoekbalk ‘glam the day’ in te typen. Dan verschijnt de pagina vanzelf. Tegenwoordig wordt social media steeds belangrijker. Zeker voor bloggers. Daarom ben ik heel benieuwd of het echt gaat werken. Het heeft natuurlijk ook tijd nodig. En als het niet werkt haal ik de pagina gewoon weer weg en blijf ik bij Instagram. Nu ga ik heerlijk een dagje winkelen in Amsterdam! Waar natuurlijk een shoplog van verschijnt (als ik slaag natuurlijk). Fijne dag allemaal!

Ga jij me volgen op Facebook?

Love, Lisanne

ccd

 

8 gedachtes over “Hoera! Glam the day op Facebook!

Geef een reactie

