Wishlist of the moment: Januari

Het is weer zover: ik heb weer een mooi wensenlijstje samengesteld. Eerst zat ik te denken of ik er een thema aan vast zou hangen, maar dat werd toch een beetje lastig omdat ik nogal uiteenlopende wensen heb. Make-up, woonaccessoires maar ook juwelen staan op mijn lijstje. Kijk je mee?

Desktop

Er staan wat dingetjes op mijn lijstje die er volgens mij eeuwig op blijven staan. Dit is wel met een reden: want ik vind het gewoonweg te duur. Gelukkig is niet alles onbetaalbaar en een wishlist is natuurlijk ook een lijstje met wensen!

Schermafbeelding 2016-01-24 om 14.03.49

Ik zal beginnen met deze mooie vaas van de HEMA. I love it! Toen ik hem in de winkel zag staan wilde ik hem eigenlijk gelijk meenemen, maar dat heb ik toch maar niet gedaan omdat ik niet zo goed wist waar ik hem kwijt moest. Toch blijft hij in mijn hoofd zitten dus ik denk dat ik hem binnenkort toch maar aan ga schaffen. De vaas is te koop voor €10,-.

Schermafbeelding 2016-01-24 om 14.01.15

Dan deze prachtige oorbellen van My Jewellery. Ik vind dit echt een superleuke webshop, maar helaas worden de prijzen naar mijn idee steeds hoger. Ik vind de oorbellen die ze verkopen echt super pretty. Volgensmij zou met gemak 10 paar uit kunnen zoeken. Dit zijn de ‘Baroque chandeliers silver black’ en zijn te koop voor €19,95.

Schermafbeelding 2016-01-026Een paar weken terug heb ik mijn Buddha to Buddha ring ‘Ben’ verkocht via Marktplaats omdat hij mij helaas toch iets te groot was. Daarom wil ik heel graag een nieuwe in de goede maat. Deze staat ook zeker op mijn wishlist. De Buddha to Buddha Chain ring is te koop voor €79,-.

Schermafbeelding 2016-01-24 om 14.11.47

Er staat ook altijd wel iets van MAC op mijn lijstje. Ik ben inmiddels in het bezit van 4 lipsticks, maar ik wil ook nog heel graag een blush, want die heb ik nog niet. Ik vind de kleur ‘Ambering Rose’ heel erg mooi, maar MAC blijft natuurlijk prijzig. De blush is te koop bij o.a. Douglas voor €22,50.

Schermafbeelding 2016-01-24 om 14.03.21

Dan weer iets heel anders, namelijk deze leuke veertjes. Je kan ze zo leuk gebruiken in je interieur, bijvoorbeeld in een stolp. Te koop in de webshop van VTwonen voor €1,50. Dan heb je er 6 in 1 pakje!

Desktop1Wat ik ook heel graag aan wil schaffen voor mijn uitzet is deze Retro fruitschaal van de Xenos. Ik vind hem zo gaaf en handig omdat hij makkelijk open en dicht kan en het staat naar mijn idee echt mooi en hij is ook niet zo groot, en niet heel prijzig, namelijk €14,99.

1436295702-naked-paletteEn dan het palette waar ik al weken van droom: het Urban Decay NAKED smoky palette. Ik vind de verpakking echt prachtig, maar de kwaliteit moet ook heel goed zijn. Helaas echt ver boven mijn budget: €51,90 bij Ici Paris XL.

s1578699-main-hero-301

Als laatste de welbekende Anastasia Dip Brow. Ook over dit product hoor ik alleen maar positieve reacties en ik wil hem echt heel graag proberen. Deze wenkbrauw gel is te koop bij Douglas voor €29,95.

Wat staat er op jouw wishlist?

En vergeet niet mee te doen aan de winactie!

Love, Lisanne

2af7d8814d1a20571cb8047e453b529f

 

24 Replies to “Wishlist of the moment: Januari”

Geef een reactie

