Mijn Beautyfavorieten

Het duurde even voordat ik wat had verzonnen om over te schrijven. Hier was ik ook al bang voor. De vrolijke, volle decembermaand is voorbij en je zit met een klap in januari. Een over het algemeen niet bijzondere maand. Inspiratie is bij mij daarom helaas ver te zoeken, dus tips zijn zeker welkom. Toch (na een tijdje denken, zoeken en nog een keer goed nadenken) laat ik vandaag mijn beauty favorieten zien van dit moment!

thumb_DSCN1167_1024Ik heb 4 producten uitgekozen. Mijn favoriete geur, een MAC lipstick, KIKO Highlighter en KIKO blush. Ik zal beginnen met mijn alle time favourite.

thumb_DSCN1169_1024

Marc Jacobs Daisy Eau so Fresh. Echt veruit mijn favoriete geur. De flacon vind ik echt prachtig en ik hou van de kleuren die er zijn gebruikt. Glimmend goud met oudroze. Het is een lichte, bloemige, fruitige geur die eigenlijk voor elke gelegenheid gebruikt kan worden. Daarbij blijft hij ook nog eens heel erg lang hangen (zo’n 3-4 uur). Daarom mijn all time favourite!

thumb_DSCN1183_1024

thumb_DSCN1181_1024

Ook deze KIKO blush behoort absoluut tot mijn favorieten. Ik ben mega fan van de verpakking. Het lijkt op hout en het is gewoon een prachtig doosje. Als je het opent zit er een spiegel in en is de blush te vinden met 3 verschillende kleurtjes (ook heel fijn zodat je kunt blenden). Het doosje sluit met (bijna) niet zichtbare magneetjes wat heel mooi en handig is.

thumb_DSCN1177_1024

thumb_DSCN1175_1024

Wauw! Dat denk ik telkens als ik deze highlighter van KIKO weer zie. Zowel de verpakking als kwaliteit is zo goed en mooi! Een klein parelmoerachtige balletje met een higlighter erin. Zo leuk bedacht! En er zit wederom weer een spiegeltje in. De highlighter is net iets anders als andere. Hij geeft namelijk niet echt een glans, maar het zijn meer glittertjes. Wat ik erg leuk vind!

thumb_DSCN1189_1024

thumb_DSCN1179_1024

En MAC mag natuurlijk niet ontbreken. Eigenlijk zijn al mijn Mac lipsticks wel favoriet, maar op dit moment gebruik ik captive toch wel veel. Mehr vind ik ook prachtig voor nu, maar helaas is dit een matte lipstick, dus worden mijn lippen nogal droog. MAC blijft gewoon heel lang zitten en er zijn zo veel mooie kleuren. Voor nu ben ik blij met de lipsticks die ik heb wil ik heel graag binnenkort een blush!

Wat zijn jouw favoriete producten?

Love, Lisanne

large (52)

27 gedachtes over “Mijn Beautyfavorieten

  1. ecesoleil zegt:

    Heerlijk als je foto’s zie. Krijg ik weer zin om de mac winkel binnen te stappen en deze Captive lipstick uit te proberen en blijkbaar moet ik ook eens binnen springen bij Kiko! Plus Daisy van Marc Jacobs is ook één van mijn favoriet.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

