Buddha to Buddha George Palm Wood Ring

Ja je ziet het goed, ik ben in weer in het bezit van een unieke Buddha to Buddha ring! En niet zo maar een, nee hij is van de serie ‘Palm Wood’. Deze serie is er al een tijdje en daarom heb ik hem echt gekocht voor een superleuke prijs!

thumb_DSCN1282_1024De ring heb ik gekocht op Marktplaats! Marktplaats? Ja daar ben ik vaak te vinden op zoek naar leuke koopjes. Zoals deze aankoop bijvoorbeeld. Op Marktplaats kan je echt terecht voor alles. Zelf heb ik al heel veel via Marktplaats verkocht, maar ook gekocht! Zo kocht ik via Marktplaats gloednieuwe uggs, een FAB. tas, FAB. portemonnee en nu dus deze Buddha to Buddha ring.

thumb_DSCN1287_1024

Ik had zelf al een Buddha to Buddha ring, maar deze heb ik verkocht via Marktplaats omdat hij me echt iets te groot was. Ik heb de ring verkocht voor €60,- wat nog best een redelijke prijs is. De nieuwprijs was namelijk €79,-. Een goede deal voor mij dus!

thumb_DSCN1289_1024

Maar nu komt het allerleukste: de ring die ik heb overgekocht mocht ik kopen voor €40,- inclusief verzendkosten! De nieuwprijs van deze ring is namelijk €109,-. Nou als dat geen fantastische deal is weet ik het ook niet meer! Lucky me!

thumb_DSCN1299_1024

De ring is totaal niet beschadigd, weinig gedragen en ziet er nog super uit. Wat ik zo leuk vind aan de ring is dat hij anders is als alle andere Buddha to Buddha ringen. Ik hou wel van een leopard printje als detail. Zodra het maar niet ordinair wordt. De bekende Buddha to Buddha patroontjes zijn nog goed te zien bij de ring dus dat vind ik ook erg leuk!

thumb_DSCN1294_1024

Marktplaats vind ik dus echt geweldig, maar ik kijk er wel altijd heel goed mee uit. Ik ben al een keer opgelicht en daarom controleer ik alles altijd extra goed. Zo kijk ik of er aangifte is gedaan op het rekeningnummer en maak ik altijd screenshots van de advertentie.

Wat vindt jij van mijn nieuwe ring?

Love, Lisanne

712c8f8a0e3493974cf243b5dff93279

18 Replies to “Buddha to Buddha George Palm Wood Ring”

  1. Heb al vaker veel goede dingen gehoord over dit merk, maar ik vond het altijd zo duur! Jij hebt wel echt een goede deal gemaakt zeg. Ik ga marktplaats ook in de gaten houden, zou heel gaaf zijn als ik op deze manier zo’n mooi sieraad kan bemachtigen!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

