MAC Peachykeen blush

Say hello to mijn nieuwste pareltje in mijn blush collectie. De MAC Peachykeen blush is nu in mijn bezit! Van MAC had ik alleen nog maar lipsticks in mijn bezit en op mijn wishlist stond al een tijdje een blush. Toen ik in Brussel was vond ik het een mooi moment om er een aan te schaffen!

thumb_DSCN1447_1024Toen we vorige week in Brussel liepen was voor mij de MAC store niet te missen. Omdat een blush van MAC al een tijdje op mijn wishlist stond wilde ik er graag een aanschaffen in Brussel. Toen ik de winkel inliep zag ik natuurlijk alle kleurtjes liggen. En daar wordt het niet bepaald makkelijker van!

thumb_DSCN1425_1024

thumb_DSCN1431_1024

Voor mezelf had ik al wel bepaald dat ik graag een wat lichtere, roze kleur wilde hebben. Daardoor vielen er al redelijk wat kleuren af. Eigenlijk viel deze Peachykeen blush mijΒ vrijwel meteen op door de mooie gouden glans en het roze kleurtje.

thumb_DSCN1434_1024

thumb_DSCN1437_1024

Als snel besloot ik dat dit de kleur ging worden en stopte hem in mijn mandje. De blush is een shimmer sheertone blush dus hij glimt mooi en daar hou ik wel van. Het is echt een koraal tint met een lichtroze toon.

thumb_DSCN1439_1024

thumb_DSCN1441_1024

Ik vind het eigenlijk echt een lente kleurtje. Je jukbeenderen krijgen net een extra warm tintje waardoor je een warm blosje krijgt. De blush is dan mooi aanwezig, maar best nude. Een echte dagelijkse blush.

thumb_DSCN1444_1024

thumb_DSCN1440_1024

De pan van de blush zit (zoals altijd bij MAC) in een rond, zwart doosje met transparante bovenkant en bevat 6 gram poeder. Hij zit verpakt in een zwart, kartonnen doosje.

thumb_DSCN1451_1024

thumb_DSCN1458_1024

12729223_982505111840977_3192779925541333203_n

Hier heb ik de swatch op mijn vinger en gezicht. Je ziet hoe mooi hij glanst! Persoonlijk vind ik de blush echt een goede aankoop. Dit omdat hij echt dagelijks gebruikt kan worden en een mooi lichtroze tintje geeft samen met een mooie glans. De blush heeft een prijs van €22,50. Dit vind ik echt een behoorlijke prijs, maar ik wilde gewoon echt heel graag een MAC blush in mijn stash hebben. En dat heb ik nu!

Wat vind jij van deze blush?

Love, Lisanne

large (53)

 

 

18 Replies to “MAC Peachykeen blush”

  1. Toen ik laatst een blush wilde bestellen twijfelde ik tussen deze en Dainty. Uiteindelijk is het Dainty geworden, toch blijf ik deze ook heel mooi vinden. Ben ook wel benieuwd hoe hij je staat.

    Liked by 1 persoon

  2. Leuk dat ik deze blog tegen kom. Want ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe Blush. Ik heb al eentje van Mac maar deze is eerder voor mee uit te gaan. Deze zou dan ook ideaal zijn voor dagelijks op te doen. Ga hem zeker eens uit testen.

    Like

Geef een reactie

