Maybelline The Blushed Nudes Palette

Van de webshop Drogistplein.nl kreeg ik een prachtig oogschaduwpalette van Maybelline opgestuurd om te reviewen. Superleuk! Het palette ligt al een tijdje in de winkels, maar dat maakt het reviewen natuurlijk niet minder leuk. Ik heb het palette al een paar keer voorbij zien komen en ik vind het er echt prachtig uitzien! Maar is de kwaliteit ook goed?

thumb_DSCN1714_1024Ik moet zeggen dat ik niet vaak producten van het merk Maybelline aanschaf. Op mascara na eigenlijk. Daarom ben ik extra benieuwd naar dit palette!

thumb_DSCN1713_1024

thumb_DSCN1721_1024

thumb_DSCN1720_1024

Laten we beginnen met de verpakking. Het is een niet zo’n groot, plat en licht doosje wat heel gemakkelijk mee te nemen is. Het palette heet The Blushed Nudes en de verpakking is daar ook op aangepast. Het is een mooi, mat rosé kleurig doosje.

thumb_DSCN1724_1024

Als je het palette opent zijn er 12 verschillende kleurtjes om te gebruiken. Wat mij meteen opvalt is dat het echt een veelzijdig palette is. Er zijn veel warme, maar ook koele tinten te vinden. Wat ik leuk vind zijn de glitteraccenten bij een aantal kleurtjes.

thumb_DSCN1730_1024

thumb_DSCN1731_1024

In het palette zit ook een kwastje, wat ik wel heel handig vind. Ook nog tweezijdig! Een kwastje met haartjes en het ‘standaard’ oogschaduw kwastje. Toch fijn dat er ook een harig kwastje bij zit.

thumb_DSCN1725_1024

thumb_DSCN1735_1024

Toen ik de swatches ging testen was ik niet echt onder de indruk van de bovenste rij kleuren. Je moet er veel van gebruiken wil je de kleur echt een beetje zien. De onderste rij daarentegen is wel heel erg goed en ook goed gepigmenteerd. Met het aanbrengen moet je wel een beetje rekening houden met het feit dat de oogschaduw behoorlijk poederig is.

thumb_DSCN1715_1024

Het palette heeft een originele prijs van €15,99, maar is nu bij Drogistplein in de aanbieding voor €9,59. Als je graag nog wat warmere kleuren oogschaduw wilt hebben en graag wilt variëren zou ik dit palette zeker aanraden.

Wat vind jij van dit palette?

Love, Lisanne

large (3)

 

 

 

10 Replies to “Maybelline The Blushed Nudes Palette”

Geef een reactie

