Showrek Wonen voor jou

Eindelijk heb ik er eentje gevonden, een showrek! Ik heb ze al heel vaak voorbij zien komen op Pinterest en wilde er zelf heel graag eentje hebben. Nu woon ik nog niet op mezelf, maar gelukkig hebben we sinds een paar weken een nieuw kantoor gemaakt in ons huis. De perfecte plek om mijn showrek vast neer te zetten!

thumb_DSCN1650_1024Het showrek komt dus van de webshop Wonen voor jou. Een erg leuke webshop met allemaal verschillende interieur accessoires. Ze verkopen bijvoorbeeld van die leuke opbergzakken, kussens, slingers en dus dit showrek. Ik heb bij Wonen voor jou het showrek besteld en kreeg er ook nog wat leuke kleinigheidjes bij voor mijn blog!

thumb_DSCN1467_1024

thumb_DSCN1470_1024

Het rek is in twee maten verkrijgbaar. Ik heb de grote gekozen. Deze is 90 x 60 cm en heeft dus vierkantjes van 10 x 10 cm. Als je het showrek besteld kan je kiezen voor alleen het rek, of het rek met accessoires. Ik koos zelf om de accessoires er ook bij te doen. In dit pakketje zit een hangertje met een vilten kruis, een grote witte knijper, twee metalen knijpers, drie zwarte knijpertjes, drie houten knijpertjes en drie kaarten.

thumb_DSCN1468_1024

thumb_DSCN1638_1024

Als extraatje kreeg ik een super leuke accessoire bij. Namelijk een houten posterframe. Het werkt echt super handig! Je kunt hem ophangen met een touwtje en in het hout zitten magneetjes zodat je het frame er zo ‘op kunt klikken’. Deze is ook verkrijgbaar in de webshop voor €9,90. Ik heb hem meteen aan het rek gehangen!

thumb_DSCN1462_1024

Ook kreeg ik er als cadeautje extra setjes kaartjes bij. Dit vind ik natuurlijk altijd leuk! Ook de nieuwe kaartenset met botanische planten zat in het pakketje.

thumb_DSCN1657_1024

thumb_DSCN1639_1024

Ik ben echt mega blij met het showrek omdat je er alle kanten mee op kunt. Kaartjes, foto’s hangers, slingers, eigenlijk kan je er alles aan hangen op een leuke manier. En eigenlijk denk ik ook dat zo’n rek echt tijdloos is, dus altijd kunt gebruiken! Het rek zonder accessoires kost €13,90 en met accessoires €21,90. I love it!

Wat vind jij van dit showrek?

Love, Lisanne

2af7d8814d1a20571cb8047e453b529f

 

 

 

 

 

 

15 gedachtes over “Showrek Wonen voor jou

Geef een reactie

