My favorite beauty brands

Terwijl ik dit artikel aan het schrijven ben moet ik echt even vertellen dat ik helemaal uitgeput ben. Hoe dat komt? Het is voor mij een hele drukke week omdat Intertoys is verhuisd en nu opnieuw geopend wordt. De hele week zijn we druk geweest om de winkel klaar te maken. En toch wil ik ook heel graag (ook al is het nu midden in de nacht) dat de artikelen op de vaste dagen op mijn blog komen. Dus bij deze vandaag: mijn favoriete beauty merken!

MAC-mineralizeIk gebruik erg veel merken en wat mij opviel toen ik dit artikel schreef, is dat ik eigenlijk voor elk product weer een ander merk gebruik.Β Vond ik best grappig! Ik hoop dat jullie het artikel een beetje leuk vinden. De volgende keer wil ik er graag weer meer tijd aan besteden. Kijk je mee?

uitgelicht

Laten we beginnen met het merk waar ik eigenlijk altijd mijn shampoo van heb: Andrelon. Mijn moeder kocht eigenlijk altijd al Andrelon en daar ben ik bij gebleven. Ik probeer soms andere merken, maar ik blijf Andrelon echt het fijnste vinden voor mijn haar met een goede prijs.

Sandy Leddin Nivea

Van het merk Nivea koop ik vrijwel altijd mijn deodorant. Ik krijg geen witte vlekken (die ik vaak wel van Rexona krijg). En ze hebben heel veel verschillende soorten met lekkere geuren.

EvaLongoria_VolumeMillionLashes_Excess_300

L’oreal gebruik ik eigenlijk voor verschillende producten, maar vooral oogschaduw. Ik heb twee oogschaduw palettes met vier kleurtjes die echt tot mijn favorieten behoren. Die gebruik ik bijna elke dag!

Essence-Spring-Set-2015

Essence komt ook wel vaak op mijn blog voorbij. Samen met actrice mijn favoriete budget make-up merl. Van Essence koop ik heel veel nagellak, maar ook veel producten uit de Limited Edition collecties.

Catrice-Spring-2015-Rock-O-Co-Collection

Catrice is eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als Essence. Gewoon een heel fijn budget make-up merk met vaak prachtige verpakkingen voor dus een leuk prijsje!

macmakeupfeat

Mac hoort bij mijn favoriete merken omdat ik de lipsticks gewoon fantastisch vind. Ze zien er mooi uit, je hebt 100.000 kleuren om uit te kiezen en ze zijn van goede kwaliteit. HelaasΒ is de prijs daarom ook wel wat duurder.

bd797e973fa61b5a0eed4a430ac4eafd-1260x840

Lush. I love it! Ik ben gewoon helemaal gek op dit merk. Als ik de winkel binnenloop, krijg ik gewoon altijd zin om de halve winkel leeg te kopen. Het ziet er allemaal prachtig uit en het ruikt zoooo heerlijk. Douchegels zijn mijn favoriet bij Lush!

marc-jacobs-daisy-fragrance-ad-campaign

En als laatste mijn favoriet parfum merk: Marc Jacobs. Ook dit merk is al vaker op mijn blog verschenen omdat dit gewoon mijn all time favorite blijft. En dan heb ik het vooral over Marc Jacobs Daisy!

Wat vind jij van deze merken?

Love, Lisanne

712c8f8a0e3493974cf243b5dff93279

11 Replies to “My favorite beauty brands”

Geef een reactie

