Personal: Fijne paasdagen!

Het is zover. Het moment dat ik even al mijn perfectionistische en autistische trekjes toch los moet laten. Er staat vandaag niet op tijd een artikel online op Glam the day en dat komt omdat er even geen inspiratie is, maar vooral ook omdat ik het heel erg druk gehad heb afgelopen tijd. Daarom toch even deze update zodat jullie weten hoe dit komt!

Schermafbeelding 2016-03-28 om 13.31.23Het is vandaag de 2e paasdag en er is niet op tijd een artikel geplaatst op Glam the day. Ik heb de afgelopen weken mega veel gewerkt omdat de speelgoedwinkel Intertoys is verhuisd naar een andere plek in het centrum van Enschede. Als ik daar niet aan het werk was, was ik bezig met school en als ik dan weer niet met school bezig was, was ik aan het werk bij mijn andere werk: het theater. Daarom heb ik Glam the day helaas even op een lager pitje moeten zetten.

c751b5705a951b3282d95e9666108564

Nu heb ik heel erg lang gezocht naar ideeën om toch een artikel te plaatsen vandaag, (want dat verplicht ik mezelf dan) maar ik kon gewoon niks leuks bedenken. Er is natuurlijk wel genoeg, maar ik wil wel artikelen blijven schrijven waar ik zelf plezier in heb en artikelen plaatsen die van goede kwaliteit zijn. Daarom heb ik besloten om gewoon even deze update te plaatsen en een korte blogpauze te nemen. Zo komen de leuke ideeën vast vanzelf weer terug en kan ik weer met een schone lei beginnen. Nu ga ik nog even lekker genieten van deze vrije 2e paasdag, want komende week wordt ook weer druk! Oh en de mooie paasplaatjes komen van Pinterest!

Herken jij ook wel eens last van een blogdip?

Love, Lisanne

large (4)

9 Replies to “Personal: Fijne paasdagen!”

Geef een reactie

