Naturel Knitted Poef

Er is weer een nieuw interieur artikel toegevoeg aan mijn collectie. Deze prachtige Naturel Knitted poef heb ik gekregen van de webshop Eyoba. Een webshop vol met mooie spullen voor in huis. Zo’n poef als deze stond al een tijdje op mijn wishlist, dus ik ben er extra blij mee!

thumb_DSCN1849_1024

Eyoba is een hele mooie webshop met erg veel verschillende meubels, zowel landelijke meubels, eetkamerstoelenΒ en dus ook deze poef! De poef die ik gekozen heb is van het merk Overseas en is verkrijgbaar in 5 kleuren! Dus het was ook nog eens heel lastig kiezen. Ik vond de lichtere kleuren ook allemaal heel mooi, maar was toch bang dat deze gauw vies worden. Daarom koos ik voor de kleur antraciet!

thumb_DSCN1846_1024

Ik vind zo’n poef heel erg leuk staan in je interieur. En het is natuurlijk handig, om er even bij te pakken om op te zitten of er iets leuks op te zetten. Daar is de poef stevig genoeg voor! Dat viel me eigenlijk meteen op. Hij is lekker stevig, dan zak je er in ieder geval niet helemaal in weg. Vind ik wel heel fijn voor zo’n kleine poef.

thumb_DSCN1837_1024

thumb_DSCN1843_1024

De poef heeft een afmeting van 50×50 cm en is 30 cm hoog. Dit is niet zo heel groot, maar dat vind ik eigenlijk wel handig! Dan neemt hij niet zo veel ruimte in beslag. De poef is gemaakt van katoen.

thumb_DSCN1825_1024

thumb_DSCN1833_1024

Ik woon zoals jullie weten nog thuis, dus ik kan hem helaas nog niet in mijn eigen woonkamer zetten. Maar dit komt natuurlijk nog! Ik ben heel erg blij met de poef omdat ik hem al een tijdje wilde en omdat ik een kleur gekozen heb die erg makkelijk is te combineren met andere meubels! De poef is verkrijgbaar voor €59,95.

Wat vind jij van deze poef?

Love, Lisanne

large (48)

 

 

18 gedachtes over “Naturel Knitted Poef

  1. Simplynspecial zegt:

    Wat een leukerd! Die zou ik ook wel willen voor bij ons in huis. Mijn vriend zal er het nut niet van inzien, maar een poef is toch gewoon leuk voor de heb hihi.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

