New in: Jewelry from Lanassieraden

Toen ik op de sieraden webshop Lana’s sieraden terecht kwam zag ik in eerste instantie niet echt sieraden die in mijn smaak vielen. Totdat ik even verder keek. Ik mocht twee sieraden uitzoeken en dat is me heel goed gelukt. Kijk je mee?

thumb_DSCN1799_1024Lanassieraden is een webshop met sieraden, maar ook accessoires. Ik vind het een schattige, kleine webshop met leuke artikelen. Vooral leuk voor cadeautjes!

thumb_DSCN1781_1024

Toen ik het pakketje opende kwamen er twee schattige jute zakjes uit. In het ene zakje zaten de oorbellen die ik had uitgekozen en in het andere zakje zat een kaartje met het uitgekozen armbandje.

thumb_DSCN1796_1024

thumb_DSCN1802_1024

Het armbandje is echt helemaal mijn ding! I looove harige vachtjes op sieraden of andere accessoires. En kwastjes vind ik ook echt leuk! Ook vind ik de kleuren heel erg fijn. Zwart en grijs zijn de hoofdtoon en passen eigenlijk overal wel bij! Ook de zwarte steen vind ik heel mooi. Geeft net iets extra’s.

thumb_DSCN1801_1024

thumb_DSCN1803_1024

thumb_DSCN1809_1024

Het armbandje zit heel mooi om de pols en is verstelbaar met een hele handige sluiting. Ik vind hem zo leuk! De steen, het kwastje, het muntje in combinatie met het harige vachtje maakt het armbandje uniek.

thumb_DSCN1786_1024

Dan heb ik ook nog de oorbellen. De oorbellen zijn in een apartere kleur. Ik zou het omschrijven als een soort bordeauxrood in combinatie met paars en gouden details.

thumb_DSCN1791_1024

thumb_DSCN1815_1024

De oorbellen vind ik erg leuk voor de zomer, maar zijn natuurlijk wel iets lastiger te combineren als de armband. Leuk bij een effen shirtje of jurkje. Ik vind het vooral leuk dat er bij deze oorbellen zo veel verschillende materialen zijn. Eerst een ‘diamantje’, dan een wat grotere steen en vervolgens een speels kwastje. Leuk!

thumb_DSCN1785_1024

Ook zat er nog een kortingscode bij die ik met jullie mag delen. Met de code HAPPYSHOPPING20 krijg je 20% korting op de collectie. Dat is natuurlijk altijd leuk!

Wat vind jij van deze sieraden?

Love, Lisanne

aec0ad24edb0bf9238937d87a2767176

 

 

 

 

 

 

8 gedachtes over “New in: Jewelry from Lanassieraden

Geef een reactie

