Review: Anastasia Dipbrow Pomade

Toen ik de Beauty Trade Special beurs bezocht was er ook een stand van Anastasia. Al een tijdje stond de dipbrow pomade op mijn wishlist. Ik heb hem niet gekocht omdat het product gewoon behoorlijk prijzig is. Op de beurs heb ik de dipbrow pomade van de moeder van mijn vriend cadeau gekregen, super lief! Daarom vandaag de review!

thumb_DSCN1888_1024Zoals ik al vertelde is de dipbrow pomade behoorlijk prijzig. Toch zie ik hem op heel veel blogs en sites voorbij komen. Dat zou dus betekenen dat het product ook echt van goede kwaliteit is..

thumb_DSCN1876_1024

thumb_DSCN1893_1024

thumb_DSCN1897_1024

De dipbrow pomade is er in een heleboel verschillende kleuren. Dat is natuurlijk al een groot pluspunt, want op deze manier kan je de perfecte kleur kiezen die echt bij jou past. Voor mij is dat de kleur soft brown.

thumb_DSCN1862_1024

thumb_DSCN1880_1024

Het product zit in een klein glazen potje. Ideaal ook om mee te nemen. Persoonlijk vind ik de verpakking heel mooi en chique. Zwart met rosΓ©tinten. Het dekseltje van het potje glimt ook zo mooi!

thumb_DSCN1870_1024

thumb_DSCN1900_1024

thumb_DSCN1902_1024

thumb_DSCN1905_1024

thumb_DSCN1907_1024

Van mijn schoonmoeder kreeg ik er zelfs ook nog een kwastje/borsteltje van Anastasia bij. Deze werkt heel goed, je kunt het product er mooi precies mee aanbrengen. Het kwastje is behoorlijk luxe. Verpakt in een mooie plastic hoesje, met nog weer extra bescherming om de kwastjes zelf. En wat ik echt ideaal vind, is dat er aan de ene kant een kwastje zit om aan te brengen, en aan de andere kant een wenkbrauw borsteltje om de wenkbrauw in model te brengen. Met het kwastje hoef je maar een heel klein beetje te gebruiken en vervolgens breng je het dus aan op de wenkbrauwen. Het is waterproof, dus de pomade verdwijnt bijna niet. Dat is natuurlijk ook erg fijn.

thumb_DSCN1993_1024-001

thumb_DSCN1994_1024-001

Bij de eerste foto heb ik nog niks op mijn wenkbrauwen. Op de tweede foto heb ik de dipbrow aangebracht. Het was niet helemaal mijn dag die dag, dus het is iets minder mooi gelukt dan ik eigenlijk graag wilde. Ook lijkt de kleur hier op de foto wat lichter, maar in het echt ziet het er echt mooier uit. Die donkere plek onder mijn oog is trouwens de schaduw van de camera haha (lelijk), maar dat kon helaas even niet anders.

thumb_DSCN1867_1024

thumb_DSCN1881_1024

Het product blijft mooi lang zitten en je kan er ook lekker lang mee doen omdat je telkens maar een heel klein beetje nodig hebt. Ik geloof dat de dipbrow pomade bij Douglas €29,95 kost. Wat ik persoonlijk echt een belachelijk hoge prijs vindt. Aan de andere kant: ik denk dat je met 1 potje wel een jaar kunt doen. Ik weet niet of ik zelf dit bedrag er voor over zou hebben, maar het is wel echtΒ een product van hele goede kwaliteit!

Wat vind jij van de dipbrow pomade?

Love, Lisanne

4cd586614a6773d085a8b3cb1d8d0355

16 gedachtes over “Review: Anastasia Dipbrow Pomade

  1. Simplynspecial zegt:

    Dat is idd een flink bedrag, maar het resultaat mag er zijn! Ik denk dat ik deze ook nog een keer wil aanschaffen. Lees zoveel positieve dingen, en volgens mij is er niet echt een budget alternatief.

    Liked by 1 persoon

    • Lisanne zegt:

      Ja dat vraag ik me dus ook af, een budget alternatief. Ik zag er laatst een van essence voorbij komen, maar was maar beschikbaar in 1 kleur, dus dat is ook niet echt wat. Het is inderdaad veel geld, maar gelukkig kan je er heel lang mee doen 😊

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

