New in: Adidas Superstar Night Cargo

Hoera! Mijn nieuwe sneakers voor het aankomende seizoen zijn weer binnen! Vorig jaar kocht ik ook al Adidas superstars. Deze had ik toen zelf ontworpen. Dat wilde ik dit jaar eigenlijk weer doen, maar er zijn lang niet zo veel opties meer als toen. Dat vond ik een beetje jammer, dus ging ik op zoek naar een ander uniek paar!

thumb_DSCN1960_1024Adidas Superstars vind ik gewoon lekker makkelijk, mooi en ze zitten gewoon heel fijn. Ik kan er hele dagen op lopen zonder dat ik ergens last van krijg. Daarom kocht ik ze dit jaar weer opnieuw.

thumb_DSCN1959_1024

thumb_DSCN1965_1024

thumb_DSCN1964_1024

Na een lange zoektocht kwam ik uit bij de webshop van Footlocker. Omdat ik maat 38 heb kijk ik ook nog wel eens bij de kindermaten. Daar zitten vaak ook leuke schoenen bij, en natuurlijk ook nog voor een leukere prijs. Kinderschoenen zijn nu eenmaal goedkoper.

thumb_DSCN1971_1024

thumb_DSCN1981_1024

thumb_DSCN1968_1024

Toen ik bij ‘kids’ keek op de webshop van Footlocker zag ik deze sneakers meteen voorbij komen. Ik ben dol op de kleur olijfgroen, dus dit was de ideale combinatie. Op de site leken ze wel wat lichter als dat ze echt zijn, maar dat vind ik nu niet meer zo erg.

thumb_DSCN1976_1024

thumb_DSCN1977_1024

De schoenen zijn van wit leer en dus van goede kwaliteit. En ook nog eens makkelijk schoon te maken omdat het glad leer is. En het leuke is dus dat ik maar €64,99 voor deze schoenen heb betaald. Dat vond ik echt een leuke prijs!

Wat vind jij van mijn nieuwe sneakers?

Love, Lisanne

db34db48d7125e43b2406dc4e6778240

19 Replies to “New in: Adidas Superstar Night Cargo”

Geef een reactie

