New in: Hunkemöller bikini Native Glam

Het heeft een tijdje geduurd, maar ik ben weer fris en fruitig terug op Glam the day!  Vorige week was Glam the day wat minder actief omdat ik heerlijk een weekje weg ben geweest met mijn schoonfamilie. In Alkmaar hebben we lekker geshopt en ben ik geslaagd voor een prachtige bikini!

thumb_DSCN2216_1024Ik moet eerlijk zeggen dat ik op dit moment ook heel druk ben met andere dingen. Daarom moet ik Glam the day helaas vaak op een lager pitje zetten. Ik probeer zo veel mogelijk mijn blog toch ‘draaiende’ te houden, maar het is echt lastiger dan het lijkt. Oké, dit wilde ik nog even meedelen, nu op naar mijn nieuwe aanwinst!

thumb_DSCN2196_1024

Van Hunkemöller kreeg ik een bedrag waar ik iets leuks voor uit mocht zoeken. Lucky me, want Hunkemöller is een van mijn favoriete merken. Ik wilde nog graag een bikini en was al een tijdje aan het wachten op de bikini-collectie van Sylvie. Toen deze in de winkels kwam te hangen nam ik natuurlijk meteen een kijkje.

thumb_DSCN2223_1024

Tot mijn verbazing viel deze Sylvie collectie mij echt een beetje tegen. Normaal wil ik alles wel aanschaffen, maar dit keer kon ik niet echt iets vinden waar ik enthousiast van werd. Daarom keek ik verder naar de rest van de bikini collectie van Hunkemoller. Ik zag vrijwel meteen de bikini die ik nu heb uitgekozen. De kleur viel mij meteen op. Prachtig! Ik zou de kleur omschrijven als azuurblauw.

thumb_DSCN2207_1024

thumb_DSCN2208_1024

Ik koos dus voor de bikini Native Glam. Wat ik zo ontzettend fijn vind bij Hunkemöller, is dat je het broekje en het topje los van elkaar kunt kopen. Bij de Native Glam bikini kan je zelfs nog kiezen uit twee broekjes. De gewone bikinislip en de lage bikinislip. Ik koos voor de lage bikinislip. Bij het broekje vind ik het zo leuk dat er aan de zijkant speelse elastieken bandjes zitten die sluiten met een strikje. Zo kan je het broekje ook nog verstellen.

thumb_DSCN2211_1024

thumb_DSCN2202_1024

Het leuke aan de top vind ik het mooie detail tussen de cups. Er hangen nog leuke zwarte kwastjes aan met gouden muntjes. Ik ben niet van plan om baantjes te trekken op vakantie dus ik hoop dat deze accessoire de zon en het water overleeft.

thumb_DSCN2214_1024

Nog een pluspunt bij deze bikini vind ik de bandjes van de top. Er zit zelfs nog een extra paar bandjes bij! De bandjes kan je in het midden van de top vastmaken, aan de zijkanten van de top, maar de top kan ook nog strapless! Je kunt dus meerdere kanten op met de top wat ik persoonlijk echt ideaal vind! Ik ben echt mega blij met mijn nieuwe bikini en kan niet wachten totdat ik lekker op het strand lig. De bikinitop is te koop voor €32,99 en het broekje voor €14,99.

Wat vindt jij van mijn nieuwe bikini?

Love, Lisanne

9f0a8ab0878347239e84c993b698fb32

 

 

29 Replies to “New in: Hunkemöller bikini Native Glam”

      1. Ah dat is wel echt minder. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn bikini’s eigenlijk altijd haal bij Primark en H&M omdat ik elk jaar wel weer een nieuwe wil halen haha. Verder geen bikini’s van Hunkemöller, dus ben heel benieuwd!

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

