Blond Amsterdam Shower Foam & Bodylotion: Bamboo & Cherry Blossom

Toen ik een weekje terug de Etos bezocht zag ik allerlei leuke spulletjes en aanbiedingen. Ik ben al een behoorlijke tijd fan van het merk Blond Amsterdam en zag daarom ook meteen de cadeauverpakkingen liggen met de doucheproducten van het merk. Daarom nam ik een leuk doosje mee!

thumb_DSCN2227_1024Blond Amsterdam behoort al een behoorlijke tijd tot mijn favoriete merken. Zo heb ik 6 leuke mokken, een sleutelhanger een badhanddoek en verschillende toilettasjes. Al een redelijke verzameling dus.

thumb_DSCN2230_1024

Bij de Etos hadden ze een stelling met allemaal aanbiedingen, waaronder mooie Blond Amsterdam cadeauverpakkingen. En het leuke was dat ze afgeprijsd waren voor de helft van de prijs! Normaal kost een doosje €9,95 en ik stopte hem in mijn mandje voor €4,95!

thumb_DSCN2238_1024

Ik koos voor de set ‘Foam & Body Lotion Pink’. De verpakking vind ik zo leuk! De twee flesjes zitten verpakt in een mooi roze kartonnen doosje, wat het geheel echt een lief pakketje maakt. Het uiterlijk van de flesjes vind ik nog het mooiste. De Foam is wit met roze stipjes en glanzende gouden letters. De Bodylotion heeft een transparante verpakking maar de rest is hetzelfde.

thumb_DSCN2234_1024

Foams vind ik sowieso heerlijk voor onder de douche dus deze wilde ik ook graag uitproberen! Zowel de Foam als de Bodylotion hebben beide de geur Bamboo en Cherry Blossom. Hier kon ik me meteen in vinden. De geur is echt heel ‘lief’, bloemig en zacht. In gebruik is de foam heerlijk zacht en de bodylotion lekker luchtig.

thumb_DSCN2250_1024

Blond Amsterdam heeft meerdere van dit soort mooie pakketjes, dus als je nog op zoek bent naar een leuk cadeautje is dit zeker een aanrader!

Wat vind jij van dit pakketje?

Love, Lisanne

761efb6707ecc66282474ff0a03f638b

 

8 Replies to “Blond Amsterdam Shower Foam & Bodylotion: Bamboo & Cherry Blossom”

Geef een reactie

