My 10 Favorite Desktop Wallpapers

Mooie achtergronden voor op je telefoon of laptop, ik kan er niet genoeg verzamelen. Een van mijn favoriete sites waar ik de meest prachtige wallpapers vandaan haal is Designlovefest. Daarom deel ik vandaag mijn 10 favorieten en jij kunt ze natuurlijk ook gebruiken!

backgroundsDe afbeelding hierboven heb ik helaas niet zelf gefotografeerd, maar komt van Show It Better. Hieronder zijn mijn 10 favoriete achtergronden te vinden. Hopelijk komt er ook een mooie, nieuwe favoriet voor jou bij!

cactuspineDLF

Dashandash_for_DesignLoveFest7

cheeky-desktops-5

CoralFlowers

ELIZABETH-ATLAS_DESKTOP-WALLPAPER_9

desk2

pinkflowers

desk5

pinkpine_DLF

taupe-abstract

Veel roze, verf en stippeltjes zijn te vinden op mijn bureaublad. Hopelijk heb jij er ook wat leuks bij kunnen vinden. Kon je nou toch niets vinden? Designlovefest heeft nog veel meer mooie, gratis achtergronden!

Wat vind jij van deze achtergronden?

Love, Lisanne

f08dc2af67e9b655ce15d17d5aa7f162

8 Replies to “My 10 Favorite Desktop Wallpapers”

Geef een reactie

