Shoplog: Primark

Ik maakte een paar dagen terug een rondje door de Primark en ging weer eens niet met lege handen naar huis. Ik zag allemaal leuke kleine hebbedingetjes en kon ze niet laten liggen. Gelukkig was ik geen mega bedrag kwijt dit bezoekje! 

thumb_DSCN2257_1024Primark zit dus in mijn woonstad Enschede. Heel erg handig en leuk, maar wel slecht voor mijn portemonnee. Elke keer als ik een bezoekje breng neem ik wel iets mee naar huis. Omdat het ‘handig’ is of nog wel een keer ‘van pas’ kan komen. Goed, laten we beginnen!

thumb_DSCN2273_1024

thumb_DSCN2278_1024

Ik begin even met de make-up die ik gekocht heb, want dit is vrij bijzonder. Ik heb namelijk nog NOOIT make-up gekocht bij Primark omdat ik het er vaak goedkoop uit vind zien en dus ook niet enthousiast wordt van de kwaliteit. Waarom kocht ik het dan dit keer wel? Nou omdat ik een nieuw schap zag staan wat er toch wat luxer uitzag en ik wilde het een keer uitproberen. Daarom kocht ik een lipstick met de naam ‘Boudoir Rose’. Een echte lichtroze, nude kleur. De verpakking voelt goedkoop aan en de lipstick was al een beetje beschadigd wat al wel een beetje een teleurstelling was.

thumb_DSCN2283_1024

thumb_DSCN2286_1024

Ook kocht ik een mascara. Ik vond het borsteltje er goed uitzien (ik ben gek op rubberen borsteltjes) dus ook hier waag ik ook een gokje mee. Ben heel benieuwd naar de kwaliteit! Oh ja, de prijs voor zowel de mascara als de lipstick is €4,-.

thumb_DSCN2280_1024

Deze schuifjes nam ik mee met de gedachte: dit komt nog wel een keer van pas. Ze zitten in een superhandig doosje dus dat vond ik zeker een voordeel. Ik koos voor de kleuren zilver en goud. Ze zijn ook nog verkrijgbaar in andere kleuren en je betaalt voor 1 doosje €1,50.

thumb_DSCN2269_1024

Dan dit prachtige topje/BH. Ik wilde al zooo lang zo’n Bralette (zo noemen ze het) proberen. Ik heb hem zelf eigenlijk gekocht voor de zomer/vakantie onder een leuk doorzichtig topje. En ik kan je nu al vertellen: ik ben er suuuper blij mee! Hij zit echt perfect en er zit geen beugel in dus je voelt het ook nog eens amper! Ik ga ze zeker ook nog aanschaffen in andere kleurtjes. De prijs vind ik ook oké, namelijk €6,-.

thumb_DSCN2282_1024

Ook dit schattige pyjama-broekje nam ik mee naar huis voor een geweldige prijs van maar liefst €3,-. Het is gewoon een kort, fijn broekje versierd met zilveren stippeltjes en accenten.

thumb_DSCN2262_1024

En dan deze hoed. Je zult het niet geloven maar deze stopte ik in mijn mandje voor €1,-! Ja je leest het echt goed, maar €1,-! De hoed was zelfs afgeprijsd van €10,- naar €1,-. Ik heb al zo’n soort hoed, maar goed je begrijpt natuurlijk wel dat ik hem voor dit bedrag niet laat liggen.

thumb_DSCN2265_1024

Als laatste kocht ik deze superschattige tissues! Heel handig om mee te nemen voor in je tas, want het is een hele kleine verpakking. Er zitten 10 tissues in 1 pakketje en voor 4 pakketjes betaal je €1,-. Dat waren al mijn aankoopjes alweer! Alles bij elkaar was ik geloof ik zo’n €20,- kwijt, dus dat viel gelukkig mee.

Wat vind jij van mijn aankoopjes?

Love, Lisanne

db34db48d7125e43b2406dc4e6778240

17 gedachtes over “Shoplog: Primark

    • Lisanne zegt:

      Dankjewel! Ja ik heb hem vanochtend opgedaan en ik moet zeggen dat ik hem heel goed vind! Maar dat heb ik wel vaak de eerste keer als ik een nieuwe mascara probeer, dus ben benieuwd of dat ook zo blijft haha!

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

