The Bodyshop Piñata Colada Shower Gel & Body Butter

Toen ik gister een mailtje van the Bodyshop in mijn postvak kreeg nam ik meteen een kijkje. Gister was er namelijk 40% korting op bijna het gehele assortiment! Dat liet ik me natuurlijk geen twee keer zeggen. Ik weet dat de nieuwe Piñata Colada lijn net gloednieuw in de winkels ligt, dus dit was de ultieme kans!

thumb_DSCN2295_1024Elk jaar heeft The Bodyshop weer een prachtige nieuwe zomerlijn. Dit jaar is dat de Piñata Colada lijn. Echt iets voor mij, namelijk heerlijke zoete, exotische geuren. Ik had al een paar reviews voorbij zien komen, maar nu is het mijn beurt!

thumb_DSCN2312_1024

Ik was zo ontzettend benieuwd naar de geur! Daarom bracht ik gelijk een bezoekje aan The Bodyshop. Ik was meteen verkocht. Wat ik ook al wel verwacht had.. De combinatie van ananas samen met een verfrissende kokosnoot is echt heer-lijk.

thumb_DSCN2287_1024

thumb_DSCN2297_1024

Ik nam twee producten mee naar huis uit deze Limited Edition lijn. De Shower Gel en Body Butter kan ik weer aan mijn stash toevoegen. Deze producten gebruik ik gewoon het meest, dus hier ging ook gelijk mijn voorkeur naar uit.

thumb_DSCN2301_1024

thumb_DSCN2307_1024

De Shower Gel zit in een grote, transparante flacon en heeft een inhoud van 250 ml. Daar ben ik letterlijk wel even zoet mee. De verpakking is verder hetzelfde als andere Bodyshop producten, maar toch springt deze lijn eruit door de kleuren. Fel geel en blauw vallen meteen op. De flacon is makkelijk te openen met het zwarte dopje. De Shower Gel zelf is lekker vol en smeert fijn uit.

thumb_DSCN2299_1024

thumb_DSCN2306_1024

De Body Butter zit in een handig doosje, is echt heerlijk zacht en dus heel fijn aanbrengen. Ik kocht de kleine Body Butter van 50 ml (volgens mij is er ook nog een grotere).De geur is hetzelfde als die van de Shower Gel. Ik hou echt nu al van deze producten. De geur is super zoet, dus daar moet je wel van houden.

thumb_DSCN2303_1024

De actie met de 40% korting was eigenlijk niet geldig op nieuwe producten, maar de kassa verrekende het toch. Lucky me! De Shower Gel is normaal €7,-. Deze scoorde ik dus voor €4,20. De Body butter is normaal €6,-, en ik kocht hem voor €3,60.

Heb jij al iets van de Piñata Colada lijn in je bezit?

Love, Lisanne

b093a32fb5959bb965b06099c34aab46

 

 

12 Replies to “The Bodyshop Piñata Colada Shower Gel & Body Butter”

Geef een reactie

